سرمایه گذاری با آینده و بسیار هوشمندانه در ترکیه می تواند زندگی امروز شما را متحول کند و هیچ چیز برای یک سرمایه گذار مهمتر از شناخت خوب و به موقع فرصت ها و سرمایه گذاری در زمان درست در جای درست نیست در ادامه به تحلیل فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه خواهیم پرداخت و ارزشی که این سرمایه گذاری برای شما و خانواده شما خواهد داشت.

سرمایه گذاری در ترکیه را از دو منظر باید بررسی کرد:

  1. سرمایه گذاری در اقتصاد ترکیه :  ساختار اقتصادی و زیر ساختهای این کشور در زمینه اقتصاد بسیار قدرتمند است. نباید فراموش کنیم که این کشور جزو 17 کشور برتر دنیا از نظر قدرت اقتصادی است. تحریم نیست و جزوی از سازمان جهانی اقتصاد و تجارت بین الملل است. شما با شهروندی این کشور هیچ محدودیتی برای تجارت بین المللی نخواهید داشت و همه فرصتهای بیشمار اقتصادی این کشور بروی شما باز خواهد بود از تجارت در دنیای وب گرفته تا سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، پوشاک، سینما، ساختمان سازی و صنایع وابسته، صنایع خودرو سازی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی، صنایع تولید اقدام بهداشتی، تولید لوازم خانگی، کشاورزی، دامداری صنعتی، و …
  2. سرمایه گذاری در قالب اخذ شهروندی : با یک بررسی اجمالی در شرایط مهاجرت کشورهایی که امروز ایرانیها می توانند برایشان درخواست شهروندی و نه اقامت ثبت کنند درخواهید یافت هیچ کشور دنیا تاکید میکنم هیچ کشور دنیا شرایطی بهتر از ترکیه را به شما ارایه نمی کند. و این فرصت تا هست باید نهایت استفاده را کرد. قانون خرید ملک 250 هزار دلاری برای اخذ شهروندی را با مزایایش بخواهیم بسیار خلاصه توضیح دهیم این است که شما پول خود را در املاک سرمایه گذاری می کنید به عبارتی سرمایه شما فقط از حالت منقول به غیر منقول تبدیل می شود. و جالب است بدانید که قیمت املاک در ترکیه هم همانند ایران با نوسانات بازار ارز بالا و پایین خواهد رفت. شما شهروندی خود و خانواده تحت تکفل خود (فرزند زیر هجده سال) را در عرض حدود سه ماه خواهید گرفت به عبارتی پاسپورت و شناسنامه ترک شما بعد از سه ماه دست شما خواهد بود و این شهروندی قابل گرفتن توسط هیچ شخص یا نهادی نخواهد بود. و بعد از سه سال شما اجازه فروش آن ملک در ترکیه و حتی خروج آن پول از ترکیه و سرمایه گذاری در هر جای دیگر دنیا می باشید. بدون اینکه نگرانی از بابت شهروندی خود داشته باشید. و از آنجایی که ترکیه همانند ایران در لیست سیاه اف ای تی اف نیست پول فروش این خانه پول پاکیزه با منبع مشخص است و هیچ مشکلی در انتقال این پول به هر نقطه ای از جهان را نخواهید داشت. در قبال سه سال خواباندن پولتان در صنعت املاک ترکیه چه بدست خواهید آورد : 1- شهروندی کشور ترکیه و ملیت جدید برای خود و خانواده خود    2- امکان افتتاح حساب در هر بانک بین المللی در هر جای جهان بدون محدودیت  3- امکان دریافت ویزای کشورهای اروپایی به راحتی هر چه تمام تر و امکان سفر بدون ویزا یا با ویزای فرودگاهی به 115 کشور جهان    4- سه سال زندگی در ملک زیبایی که خرید کرده اید   5- امکان دریافت درگاه آنلاین بین المللی برای تجارت آنلاین خود و تجارت با کل دنیا بدون هیچ محدودیت   6- امکان بهره مندی از بیمه های خدمات درمانی جامع کشور ترکیه و بهره مندی از خدمات بیمارستانی بسیار مدرن و مجهز و بروز   7- از همه مهمتر بعد از سه سال شما به اصل سرمایه ای که گذاشتید دست پیدا خواهید کرد و پول شما از بین نرفته است.   8- خاطره برخوردی که امارات با سرمایه گذاران ایرانی کرد یا گرجستان همیشه در خاطر ایرانیان هست و اکثرا نگران هستند فردا با برخورد قهری دولتها سرمایه گذاریشان به هدر برود. در ترکیه قانون به نحوی طراحی شده که هیچ جای نگرانی برای شما باقی نخواهد گذاشت. تمام پروسه گرفتن شهروندی شما از همان روزی که در دفترخانه ها اقدام به خرید ملک میکنید آغاز می شود و شما بعد از حدود سه ماه پاسپورت و شناسنامه ترک خود را دریافت خواهید کرد و شهروند قانونی ترکیه با کلیه حقوق یک فرد با ملیت ترک هستید. و این شهروندی را کسی نمی تواند از شما بگیرد. و قاعدتا بعد از گذشت سه ماه آنچه هدف شما از سرمایه گذاری خواهد بود به آن دست خواهید یافت. از آنجایی که سیاستهای مهاجرتی دولت ترکیه سالیانه در جلسه هیات دولت مطرح و تصویب می شود و اجرای این مصوبات عموما زمانبر و با اعلام قبلی خواهد بود و شامل پرونده های در جریان و قبلی نبوده شما با اطمینان کامل می توانید در این زمینه سرمایه گذاری کنید.