یکی از سئوالات کلیدی اکثر مسافرین این است که آیا ترکیه کشور مناسبی برای سرمایه گذاری هست ؟ این سئوال عموما از منظر اتفاقاتی هست که برای ایرانیها در سالهای گذشته افتاده است. از جمله پولهای فراوانی که از ایرانیها در دبی خورده شد یا ضررهای بسیاری که ایرانیها در کشورهای اطراف کرده اند. اما به راستی تفاوت پیشنهاد سرمایه گذاری در ترکیه با کشورهای دیگر در چیست؟

مزیت سرمایه گذاری در ترکیه : 

در ترکیه شما اموال منقول خودتون رو که دلار یا یورو هست را تبدیل به مال غیر منقول (ملک) خواهید کرد. به عبارتی پول شما تبدیل به ملکی می شود که ارزش آن بر اساس نوسان نرخ دلار بروز میشود.

شما با سپردن کارهایتان به وکلای شرکت ما در قبال پرداخت مبلغی شهروندی (پاسپورت و شناسنامه ترک) خودتون و خانواده با فرزند زیر 18 سال خودتون را بعد از حدود سه ماه دریافت می کنید و رسما شهروند کشور ترکیه می شوید و این شهروندی تا ابد برای شما محفوظ خواهد ماند. تغییرات قوانین هیچ تاثیری بر شهروندی شما ندارد و هیچ کسی نمیتواند شما را از حقوق شهروندیتان محروم کند.

ملکی که خریداری کرده اید اگر در جای خوب شهر استانبول خریده باشید و سازنده آن پروژه جزو سازنده های خوشنام باشد سرمایه ای ارزشمند خواهد بود که بعد از سه سال اجازه فروش ملک خود را خواهید یافت و با فروش ملک خود می توانید سرمایه خود را مجدد به سرمایه منقول تبدیل کنید با یک تفاوت که پول شما کاملا پاکیزه است و از یک کشور لیست سیاه اف ای تی اف در نیامده که نتوانید به جای دیگری از دنیا منتقلش کنید اکنون پول شما با مدارک شفاف قابلیت انتقال به هر جایی از دنیا برای سرمایه گذاری را داراست .

به عبارتی شما با سه سال خواباندن پول خود در ترکیه حق شهروندی ترکیه را برای خود و خانواده دریافت کرده اید.

بسیاری از کشورهای دنیا در قبال چنین مبلغی یا به شما اقامت می دهند که با تغییر قوانین تمام سرمایه گذاری شما هیچ خواهد شد (همانند یونان یا اسپانیا و …) و یا سرمایه گذاری در قالب راه اندازی بیزینس است که عملا همه این سرمایه گذاریها منتج به شکست شده اند و شما سرمایه خود را کامل از دست خواهید داد و قابل برگشت نیست. (همانند کانادا و … )