آپارتمان دو خوابه نقلی ایوب سلطان استانبول – قیمت اکازیون 41.670 دلار

آپارتمان دو خوابه نقلی ایوب سلطان استانبول – قیمت اکازیون 41.670 دلار
istanbul
برای فروش دلارآمریکا41,670 - آپارتمان, مسکونی
RH-1771-property 60 متر مربع 2 اتاق خواب 1 حمام 60

آپارتمان نوساز در محلیت عالی و سه جهت نورگیر : 

آپارتمان دو خوابه نقلی ایوب سلطان استانبول کلا چهار طبقه است. یک طبقه زیر همکف و با چند پله مختصر به سمت پایین می رود. طبقه همکف آن با چند پله بالاتر از سطح کوچه است که می توان طبقه اول آن را محسوب کرد. و دو طبقه بالای آن هم که یک واحد دوبلکس است. به عبارتی شما یک واحد شخصی ساز بسیار جمع جور را خرید خواهید کرد.

دو خواب بسیار کوچک و نقلی با پذیرایی مختصر و آشپزخانه ای مختصر و مفید در فضایی 60 متری با سرویسی بسیار شیک و لوکس و دسترسی عالی به وسایل نقلیه عمومی در محلیتی مناسب واقع شده است.

محلیت آپارتمان دو خوابه نقلی ایوب سلطان بسیار عالی است. هم آرامش بسیار خوبی دارد و هم با چند قدم پیاده روی به تمامی فروشگاههای شوک و بیم دسترسی دارید و همینطور فروشگاههای لازم یک محلیت کامل را در کنار خود خواهید داشت.

دسترسی عالی به اتوبان و همینطور مترو  و تراموا از دیگر ویژگی های این ملک است. ملکی با این قیمت و این محلیت به ندرت در استانبول میتوان یافت.

قیمت آپارتمان دو خوابه نقلی ایوب سلطان استانبول : 

قیمت این ملک : 350.000 لیر ترکیه معادل 1.190.000.000 تومان است.

این املاک خوب عموما مدت زمان زیادی باقی نمی ماند و به همین خاطر خواهشمندیم در صورتی که تصمیم قطعی برای خرید املاک در ترکیه را دارید یک هفته قبل سفر خود درخواست خود را به صورت دقیق با ما مطرح و در میان بگذارید تا قبل از آمدن شما املاک مورد نظر برای شما دستچین شود تا بدون معطلی بتوانید ملک مناسب با شرایط شما به شما ارایه گردد.

این دسته از املاک را نمی توان از تهران بررسی و انتخاب نمود با حضور در محله و منطقه و بررسی فاکتورهای متعددی که برای هر شخص متفاوت است می توانید به جمع بندی برای خرید برسید.

شیوار هوم مشاور شما در معرفی بهترین آپارتمانها و پروژه های استانبول است. توصیه ما همیشه خرید رزیدانسهاست ولی با توجه به فعال بودن املاک ما در منطقه شیشلی و کایتانه و ایوب سلطان در بخش اروپایی و در فاصله بسیار مناسب با میدان تکسیم و مراکز مهم تاریخی و توریستی شهر واحدهای این منطقه را هم برای فروش به عزیزان ارایه می نماییم.

همچنین اگر برای راه اندازی کسب و کار و بیزینس خود در کشور ترکیه هم مشکل دارید ما می توانیم برای شما نمایندگی برند های مشهور ترک و بین المللی را برایتان بگیرم اگر شعبه در ترکیه به اتباع ایرانی هم واگذار کنند. همینطور بیزینس های فعال هم در ترکیه که آماده برای فروش هستند را هم میتوانیم برای شما خریداری نماییم. و کارهای انتقالش را انجام دهیم.

شیوار هوم در :  اینستاگرام

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.