پروژه آتاکنت 4 بی کوچوک چکمجه استانبول

پروژه آتاکنت 4 بی کوچوک چکمجه استانبول
Halkalı Merkez, Halkalı Turgut Özal Bulvarı No:10, 34303 Küçükçekmece/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا250,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1412-property 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2022 سال ساخت

پروژه آتاکنت 4 بی کوچوک چکمجه استانبول در زمینی به مساحت 16.863 متر و در 5 بلوک ساخته شده است. و با 362 آپارتمان جزو مجتمع های تقریبا کم واحد محسوب می گردد.

این پروژه بعد از پروژه های آتاکنت و آتاکنت 1 و 2 و 3 و 4 ساخته می شود و شرکت سازنده این پروژه بسیاری از مراکز شهری مهم را هم در منطقه همانند بیمارستان ، مدارس ، مسجد ، مراکز خرید و … برای رفاه حال ساکنین و منطقه ساخته است.

بدور از حرافی و تبلیغات غیر واقع علاوه بر اینکه سازنده این پروژه یکی از شرکتهای مشهور ساخت و ساز ترکیه هست. دسترسی های این پروژه بی نظیر است هم به خط مارمارای که دسترسی شما را به همه بخشهای آسیایی و مناطق مهمی از اروپایی مقدور می کند و هم دسترسی به خط مترو سراسری و هم قرار گرفتن این پروژه در کنار معروفترین اتوبانهای استانبول.

پروژه از نظر امکانات رفاهی و تفریحی هم پروژه مستقل و کاملی هست در حالیکه به مرکز خرید فلوریا و آکواریوم استانبول و ایکیا و مراکز خرید فروم و مال آف استانبول و سایر مراکز خرید مهم و استراتژیک استانبول دسترسی عالی دارد.

املاک این منطقه ارزش سرمایه گذاری را دارند و به خاطر مجاورت با بزرگترین پروژه عمرانی ترکیه (ساختن تنگه جدیدی برای استانبول علاوه بر تنگه بوسفر که ارتباط بین دریای سیاه و مرمره را مقدور میکند.) قیمت املاک این منطقه رشد چشمگیری خواهد داشت.

 

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.