پروژه مسکونی باسین اکسپرس قیمت های باور نکردنی!!!!

پروژه مسکونی باسین اکسپرس قیمت های باور نکردنی!!!!
Basın Ekspress Yolu, Atatürk Mahallesi, Küçükçekmece, Istanbul, Marmara Region, 34303, Turkey
برای فروش دلارآمریکا100,000 - آپارتمان
RH-1944-property 100 متر مربع 2 اتاق خواب 2 حمام 2022 سال ساخت

منطقه باسین اکسپرس: 

شاید بعد از یک گشت مختصر در مرکز استانبول برای مشاهده رزیدانس های خوب و بنام و محله های خوب استانبول باسین اکسپرس را بشناسید.

باسین اکسپرس منطقه رزیدانس نشین در قلب اقتصادی استانبول با بافتی متفاوت با دسترسی بی نظیر به اتوبان ها و خطوط سراسری مترو و متروبوس و تراموا یک منطقه لوکس و خوب در بخش اروپایی استانبول است.

رزیدانس های مشهوری در منطقه باسین اکسپرس ساخته شده اند و این پروژه نوساز هم که کار ساخت آن اواخر ژانویه تمام و فوریه تحویل واحدهای آن است در همین منطقه ساخته شده است.

فاصله این پروژه تا مترو یک دقیقه پیاده است. و از طرفی با مراکز مهم تجاری و تفریجی اصلی شهر استانبول بسیار فاصله نزدیکی دارد.

پروژه مسکونی باسین اکسپرس: 

این پروژه منحصر به فرد با قیمتهایی باور نکردنی در اختیار املاک ما برای فروش است. پروژه در سیزده طبقه مسکونی و دو طبقه تجاری ساخته شده است. در مجموع شصت و یک واحد مسکونی دو خوابه صد متری را ارایه می دهد.

واحدهای مسکونی شمالی و جنوبی ساخته شده اند و 100 متر متراژ بروت و بالای 85 متر متراژ نت آنهاست. واحدهای جنوبی طبقات بالای آن ویوی دریای مرمره و جزایر پرنسس و تنگه بسفر را از دور دارد.

با توجه به تعداد کم واحدها تراکم در این واحدها بسیار پایین و مجتمع به نسبت آرامی را خواهید داشت.

قیمت پروژه مسکونی باسین اکسپرس:  

با توجه به اینکه همین الان در باسین اکسپرس واحدهای 75 متر بروت و 45 متر نت یک خوابه با قیمتی حدود 300.000 دلار در حال فروش است قیمت این پروژه که فقط واحدهای دو خوابه هم دارد بسیار منحصر به فرد است.

واحدهای دو خوابه صد متری این پروژه در زمان نگارش این متن حدود 1.350.000 لیر ترکیه معادل 105.000 دلار می باشد. البته با نوسانات نرخ لیر ممکن است زیر 100 هزار دلار هم بشود.

برای دریافت شهروندی می توانید سه واحد از این پروژه را خریداری نمایید و دو واحد آن را اجاره دهید که مبلغ اجاره ماهیانه غیر مبله دو واحد ماهیانه حدود 12 هزار لیر خواهد شد که شما را از انجام هر فعالیت اقتصادی برای گذاران زندگی در ترکیه بی نیاز می کند و می توانید در یکی از سه واحد خریداری شده زندگی بسیار مرفه و خوشی را آغاز نمایید.

البته این امکان هم هست که با مبله کردن دو آپارتمانی که قصد اجاره آنها رو دارید. مبلغ اجاره را افزایش و در نتیجه به درآمد ماهیانه خود بیفزایید.

لازم به توضیح می دانم شما با این قیمت در این منطقه نهایت بتوانید یک واحد یک خوابه 45 متری نت از رزیدانسهای منطقه را خریداری نمایید. و این قیمت واقعا اکازیون و منحصر به فرد است.

خدمات شیوار هوم برای مشتریان پروژه مسکونی باسین اکسپرس: 

شما ملک خود را به قیمت خریداری می کنید که ارزش افزوده چشمگیری برای شما در آینده بسیار نزدیک ایجاد خواهد کرد. در صورت پسند کردن واحدها افتتاح حساب بانکی به رایگان از طرف ما برای عزیزان انجام خواهد شد.

اقدام جهت ارزش گذاری ملک توسط مامور اکسپرتیز شهرداری باجیلار و گرفتن وقت تاپو انجام خواهد شد و در صورت مهیا بودن پول مشتری وقت تاپو در بازه زمانی یک هفته تا ده روز انجام و انتقال سند به نام خریدار در روز وقت تاپو انجام خواهد شد.

سند بنا برای بنام کردن کاملا حاضر می باشد. در روز تاپو مترجم قسم خورده و وکیل شرکت برای انجام صحیح و قانونی و بدون مشکل کارها حضور خواهند داشت.

در صورت عدم آشنایی مشتریان با صراف معتبر و نحوه انتقال پول به خساب بانکیشان در ترکیه صرافهای معتبر و نام آشنا به مشتریان برای انجام کارها معرفی می گردند.

لازم به توضیح است تمامی پرداختی های شما در این پروژه باید از حساب شخصی شما به حساب فروشنده ملک یا مالک انجام و مدارک قانونی این پرداختها مستند شود.

در مراحل دریافت شهروندی هم شما را با یکی از معتبرترین شرکتهای حقوقی در زمینه دریافت شهروندی آشنا خواهیم کرد تا در صورت توافق تمامی امور دریافت شهروندی شما را در اسرع وقت اجرایی کنند.

لینک صفحه ما در اینستاگرام:  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.