پروژه هتلی روتانا استانبول

پروژه هتلی روتانا استانبول
Mahmutbey, 34218, Hacı Bostan Cd. No:6, 34218 Bağcılar/İstanbul
برای فروش از مبلغ دلارآمریکا505,000 - رزیدانس
RH1001 84 تا 257 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ

آشنایی با سازنده پروژه :

گروه هتل های زنجیره ای روتانا یک شرکت مطرح در سطح بین الملل اماراتی است. که در سال 1993 در شهر دبی تاسیس گردید. این گروه هتل سازی در اروپا در خاورمیانه و ترکیه و آفریقا و منطقه قفقاز هتلهای بسیاری دارد. و با ساختن پروژه های در دست ساخت خود تعداد هتلهای خود را در جهان را بسیار زیادتر خواهد کرد. روتانا به هتلهای لوکس چهار و پنج ستاره اش مشهور است. و از نظر کیفی جزو هتلهای موفق عرصه گردشگری جهان محسوب می گردد. 

پروژه هتل لوکس منطقه باجیلار استانبول یک هتل لوکس 5 ستاره هست که شما اتاق های این هتل را از یک خوابه تا 4 خوابه می توانید خرید کنید و با این خرید از مزایای اخذ شهروندی ترکیه بهره مند شوید تنها تفاوت این پروژه این است که اگر شما بخواهید هتل گارانتی 20 سال اجاره واحد شما را بر عهده خواهد گرفت و برای سه سال اول 7 درصد از مبلغ پرداختی شما را به عنوان اجاره سالیانه به دلار به شما پرداخت خواهد کرد و بعد از آن 17 سال هم به صورت سود کل هتل پس از کسر مخارج بر حسب متراژ با مشاعات به شما پرداخت می گردد. شروع قیمت واحدهای موجود در این پروژه هتلی از 505.000 دلار آمریکا می باشد. 

مزایای خرید پروژه هتلی روتانا استانبول

شما با خرید این پروژه بعد از حدود سه ماه پاسپورت و شناسنامه ترک خود و اعضای خانواده زیر هجده سال خود را دریافت می کنید و بعد از سه سال می توانید این واحد را فروخته و پول آن را در هر جای دیگری از دنیا سرمایه گذاری کنید. علاوه بر اینکه شهروندی یک کشور دیگر را علی الابد گرفته اید. و از مزایای بیشمار پاسپورت ترک خود بهره خواهید برد. و علاوه بر اینکه پول شما تبدیل به ملک شده که با نوسان نرخ دلار نسبت به لیر نرخ آن تنظیم می گردد. هفت درصد سود از بابت سرمایه گذاری ارزی خود دریافت خواهید کرد. که  بسیار سرمایه گذاری خود و هوشمندانه ای است. علاوه بر آن ١٤ روز حق اقامت در هتل (واحد خود) را خواهید داشت. اگر قصد زندگی در ترکیه را ندارید این پروژه می تواند بهترین انتخاب باشد. 

پروژه هتلی روتانا استانبول – منطقه باجیلار
موقعیت ملک

املاک مشابه

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.