پروژه واندا ویستا استانبول – فراتر از استاندارد جهانی

پروژه واندا ویستا استانبول – فراتر از استاندارد جهانی
Mahmutbey, Taşocağı Yolu No:25, 34218 Bağcılar/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا310,000 - رزیدانس, مسکونی
64 تا 107 متر مربع 0 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ از

اطلاعات کلی درباره پروژه واندا ویستا استانبول : 

در مورد پروژه ای قرار است صحبت کنیم که توسط یکی از مشهورترین شرکتهای صنعت ساختمان  و توسط مهمترین طراحان جهان در سطح بین الملل ساخته شده است. یک پروژه تمام و کمال لوکس و مدرن و جذاب که توسط گروه ساختمان سازی ماریاپی ترکیه در یک مشارکت استراتژیک با بزرگترین شرکت املاک و مستغلات جهان واندا گروپ طراحی و ساخته شده است. معمار آن فیلیپ استارک از مشهورترین طراحان جهان است. شرکت واندا از شماره یک ها در املاک و مستغلات، هتل سازی و گردشگری؛ فناوری اطلاعات، سرگرمی، سینما و فوتبال است. شرکت واندا یک شرکت آسیایی است و توسط وانگ جیانلین بیستمین تاجر ثروتمند جهان تاسیس شده است این شرکت بزرگترین شرکت املاک و مستغلات در چین است.

گروه واندا قصد دارد تا بزرگترین شرکتهای چند ملیتی جهان با دارایی 200 میلیارد دلار ، سرمایه بازار 200 میلیارد دلار ، درآمد 100 میلیارد دلار و سود خالص 10 میلیارد دلار تا سال 2020 باشد. مجله Forbes وانگ جیانلین در فهرست “قدرتمندترین افراد جهان” قرار دارد. واندا ویستا استانبول در جاده Basın Ekspres واقع شده است ، نقطه ای که شبکه حمل و نقل شهری در آن بسیار در دسترس است. جاده های ارتباطی پل Yavuz Sultan Selim ، شریان های اصلی مانند TEM و E-5 ، گزینه های حمل و نقل عمومی مانند مترو و Metrobus در اطراف پروژه متمرکز شده اند. واندا ویستا استانبول که بعنوان نزدیکترین هتل به فرودگاه 3 شناخته می شود و قرار است در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد ، چند دقیقه با فرودگاه Yeşilköy Atatürk نیز فاصله دارد. هتلی با 150 اتاق شامل اولین هتل این گروه در اروپا است. واندا ویستا استانبول همچنین 320 آپارتمان اقامتی در داخل هتل را اداره خواهد کرد.

آفر ویژه : 

با خرید آپارتمانهای این مجموعه میتوانید از خدمات گارانتی 20 ساله آپارتمان که سه سال اول آن مبلغ سالیانه 7 درصد از پرداختی شما را شامل میشود را بهره مند شوید.

موقعیت ملک

املاک مشابه

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.