پروژه پرووا 34 استانبول

پروژه پرووا 34 استانبول
Osmaniye, Taş Ocakları Yolu No:20, 34146 Bakırköy/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا377,000 - رزیدانس, مسکونی
RH1008 85 تا 719 متر متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2021 سال ساخت از

آشنایی با پروژه :

پروژه پرووا 34 استانبول در منطقه باکیرکوی قلب تجاری شهر استانبول واقع شده است. این پروژه عظیم ساختمانی که در پلاک اول دریا واقع شده ویوی ابدی دریای مرمره را به شما عرضه می کند. مناظری بی نظیر در طلوع و غروب خورشید را در این دریای زیبا به تماشا خواهید نشست.

در مورد دسترسی های پروژه پرووا 34 استانبول همین رو بگم که دسترسی بسیار خوب به مترو و خط مارمارا و تراموا و اتوبوس های شهر و به اتوبان دارد و کلا شما با مترو و خط مارمارای دسترسی خیلی راحت به همه جای استانبول چه آسیایی و چه اروپایی خواهید داشت.

این پروژه جزو پروژه هایی است که ارزش سرمایه گذاری دارد و در مرکزیت استانبول پیدا کردن پروژه هایی که پلاک اول دریا و با ویوی ابدی دریا باشند آن هم با این قیمت یک مورد بسیار خاص و کمیاب است.

این پروژه هم همانند پروژه های دیگر هم به صورت واحدهای تخلیه و هم به صورت واحدهای کاملا مبله قابلیت تحویل به شما را دارد. و شرایط پرداخت نقد و شرایط اقساط دارد.

شرکت سازنده این پروژه شرکت بسیار خوشنام و مطرحی است و موقعیت مکانی پروژه بی نظیر است و ویوی بی نظیری دارد و جزو املاکی است که بعد از فروش کامل نرخ آن قطعا رشد خواهد داشت.

ویدئو ملک
موقعیت ملک

املاک مشابه

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.