اخذ شهروندی آرژانتین زیبا: 

آرژانتین با نوزدهمین پاسپورت معتبر جهان با امکان سفر بدون ویزا به اتحادیه اروپا و کانادا و ویزای بسیار راحت آمریکا یکی از معتبرترین پاسپورتهای جهان می باشد.

با مهاجرت به آرژانتین در چهار چوب پروسه قانونی که ما برای شما برای رسیدن به شهروندی آرژانتین در نظر داریم. شما امکان کار نا محدود خواهید داشت. و اگر زبان اسپانیایی شما هم کامل و خوب باشد از روز اول می توانید کسب و کار خود را با مشاوره همکاران دفتر آرژانتین ما راه اندازی و فعالیت اقتصادی خود را در این کشور آغاز نمایید.

دریافت پاسپورت آرژانتین : 

از مزایای مهاجرت به آرژانتین این است که شما پروسه چند مرحله ای رایج تمام کشورها را برای دریافت شهروندی نخواهید داشت و تنها با دو سال زندگی قانونی در کشور آرژانتین و پرداخت به موقع مالیات و رعایت قوانین این کشور امکان گرفتن شهروندی و دریافت پاسپورت آرژانتین را خواهید داشت. و شما همزمان اقدام جهت دریافت پی آر و دریافت پاسپورت آرژانتین را انجام خواهید داد.

شرایط اخذ شهروندی آرژانتین : 

شما برای مهاجرت به آرژانتین نیاز به دانستن زبان یا مدارک خاصی جهت ارایه ندارید. و این پروسه برای همه داوطلبین با شرایط سنی مناسب برای مهاجرت مقدور می باشد. اما بعد از دوسال شما باید زبان اسپانیایی که زبان رایج آرژانتین است را بدانید و تا حدودی به قوانین این کشور آشنایی داشته باشید. از کارهای غیر قانونی و اعمال خلاف قوانین این کشور پرهیز کرده باشید. موضوع همکاری ما با شما تنها تا زمانی معتبر خواهد بود که تمامی فعالیتهای شما در این کشور در چهارچوب قانون این کشور باشد. و در صورت انجام اقدامات خلاف قانون یا مضر برای امنیت این کشور قرارداد ما با شما به صورت یکطرفه لغو و هیچ ساپورتی از شما نخواهد شد.

شما پس از طی دوسال زندگی در آرژانتین در قالب ویزای قانونی این امکان را خواهید یافت که برای دریافت پی آر و اخذ شهروندی آرژانتین و همینطور دریافت پاسپورت آرژانتین از طریق وکیل ما درخواست و شهروندی این کشور را اخذ نمایید.

هزینه های مهاجرت به آرژانتین : 

هزینه های زندگی در این کشور همانند هزینه زندگی در تهران یا در ترکیه هست و به نسبت درآمدی که ما در ایران داریم رقم منطقی و معقولی به حساب می آید. که با توجه به اینکه حداقل شش ماه شما باید از جیب هزینه کنید تا زبان و قوانین جاری و اقتصاد یک کشور جدید را بشناسید و خود را با محیط جدید عادت بدهید هزینه به نسبت منطقی برای اینکار باید کنار بگذارید.

هزینه های وکیل مهاجرتی که بتواند شما را به آرژانتین برساند و آنجا کارهای مهاجرتی شما را انجام دهد و بعد از طی دو سال امور اقامتی شما کارهای شهروندی را برای شما به انجام برساند بسته به اینکه شما از کجای دنیا برای این امر اقدام می کنید و اینکه چند نفر هستید و سایر موارد متغییر است. در صورتیکه مایل هستید از هزینه ها آگاه شوید و سئوالات خود را از کارشناسان مربوطه جویا شوید می توانید با ما از طرق زیر در ارتباط باشید.

شماره واتسآپ در ایران:  +989192120524

شماره واتسآپ در ترکیه:  +905443065128

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

ویزا آرژانتین

ویزا آرژانتین

دیدنی های آرژانتین

دیدنی های آرژانتین

دریافت پاسپورت آرژانتین

دریافت پاسپورت آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

رقص تانگو در خیابانهای بوینس آیرس

رقص تانگو در خیابانهای بوینس آیرس

آرژانتین پایتخت تانگو جهان

آرژانتین پایتخت تانگو جهان

اخذ شهروندی آرژانتین

اخذ شهروندی آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

قلعه شهر کوردوبا

قلعه شهر کوردوبا