مراحل خرید ملک در ترکیه به زبان ساده : 

برای خرید ملک در ترکیه تنها کافیست از طریق واتسآپ با ما در ارتباط باشید. برنامه ریزی سفر شما را با شرکت خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان از ایران انجام خواهیم داد تور شما به قیمت تمام شده و بدون سود برای شما بسته خواهد شد.

در فرودگاه به ملاقات شما خواهیم آمد و کلیه برنامه های بازدیدهای شما در مدت اقامت برنامه ریزی می شود. و طبق برنامه با هماهنگی قبلی پروژه ها را بازدید خواهیم کرد.

اگر پروژه ها مورد پسند شما قرار گرفت کارهای افتتاح حساب بانکی برای شما در بانک ترکیه بنام خود شما انجام خواهد شد. و انتقال پول شما از ایران از طریق صرافی های مورد اطمینان خودتان و در صورت درخواست از طریق چند صرافی که ما می توانیم معرفی کنیم که از صرافی های معتبر استانبول هستند انجام خواهد شد.

در جلسه ای که برای قولنامه و قرارداد تنظیم می گردد. وکلای کار آزموده و خبره ما تمامی بندهای قرارداد را برای شما خوانده و واو تا واو قرارداد را بررسی خواهیم کرد و قراردادی با لحاظ تمام نکات برای خریدی بی نقص را برای شما آماده خواهیم کرد. در مرحله بعد کارشناس رسمی دولت ترکیه ملک را قیمت گذاری خواهد کرد و شما مبلغ را از حساب شخصی خود به حساب فروشنده که عموما شرکت های بزرگ ساختمان سازی ترکیه هستند پرداخت خواهید کرد و کارهای سند شما انجام خواهد پذیرفت

در مرحله آخر شما به وکلای ما وکالتنامه برای انجام امور مهاجرتی و اخذ شهروندی را خواهید داد و عزیزان تمام امور اداری را انجام و بعد از آماده شدن پاسپورت و شناسنامه ترک شما به شما برای تحویل مدارک تماس خواهند گرفت و شما بعد از حدود سه ماه از این مزایای شهروندی جدیدتان بهره مند خواهید شد.

برای ارتباط با ما تنها کافیست بر روی آیکون واتسآپ سمت چپ صفحه پایین کلیک نمایید.