رزیدانس لوکس آفتاب باجیلار

رزیدانس لوکس آفتاب باجیلار
Basın Ekspress Yolu, Mahmutbey Mahallesi, Bağcılar, Istanbul, Marmara Region, 34218, Turkey
برای فروش شروع از دلارآمریکا125,000 - رزیدانس
RH-1920-property 67 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2021 سال ساخت از

این پروژه لوکس و زیبا و کامل در منطقه مهم و استراتژیک باجیلار با دسترسی های بی نظیر ساخته شده است. پروژه شامل 4 بلوک است که در زمینی به مساحت 8000 متر مربغ ساخته شده است.

بلوکها 21 طبقه و 17 و 18 طبقه هستند. و در مجموع 289 واحد جهت ارایه دارد. طراحی این بلوکها بدین نحو است که در هر طبقه 4 واحد آپارتمان وجود دارد و واحدهای یک خوابه حدود 67.5 متری و دو خوابه ها 135 متر و سه خوابه ها 155 متر زیر بنای بروت واحدها است.

امکانات داخل آپارتمان های رزیدانس لوکس آفتاب باجیلار :  

هر واحد دارای انباری داخل واحد است. کفپوش واحدها ترکیبی از پارکت و سرامیک است و سیستم گرمایش مرکزی و تهویه مطبوع مرکزی دارد. و در آشپزخانه هم هود، فر گاز، ماشین ظرفشویی، سینک . شیرآلات درجه یک به صورت رایگان قرار دارد.

امکانات رفاهی عمومی ساختمان :  

فضای سبز زیبا، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی، فضای بازی کودکان، 12 واحد تجاری و 350 پارکینگ برای استفاده مالکین از امکانات رفاهی عمومی این پروژه است.

موقعیت مکانی پروژه :  

رزیدانس لوکس آفتاب باجیلار دسترسی عالی به 2 ایستگاه مترو، مرکز خرید مال آف استانبول، فروم استانبول، ایکیا اروپایی، مرکز خرید ویالند و شهر بازی ایسفانبول، فلوریا و آکواریوم استانبول، ونیزیا، آکسیس، 212 اوتلت و … است. فاصله تا فرودگاه حدود نیم ساعت و سه ایستگاه متروی نزدیک به پروژه متروی محمود بی، و متروی آتاکوی و متروی باجیلار است.

قیمت های حدودی :  

با توجه به نوسانات نرخ ارز قیمتها حدودی هستند ولی یکخوابه ها از حدود 125.000 دلار و دو خوابه ها حدود 155.000 دلار شروع می شوند.

آشنایی با منطقه باجیلار: 

منطقه باجیلار از محلات قدیمی و با سابقه و با امنیت بالای ترکیه است. در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و دسترسی عالی به بازار و بافت تاریخی و توریستی و تفریحی شهر دارد.

منطقه باجیلار بیشترین دسترسی به امکانات حمل و نقل عمومی شهر استانبول را دارا می باشد. و توسط دو اتوبان کلیدی تم و ای بش احاطه شده است که دسترسی شما را به هر منطقه از استانبول را در کوتاهترین زمان ممکن مقدور می سازند.

این پروژه در منطقه ای از باجیلار ساخته شده است که بافت رزیدانس نشین و بدون بافت متراکم است. و محلیت لوکس و خوبی را دارا می باشد.

لینک صفحه ما در اینستاگرام :  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.