پروژه مسکونی ریتز کارلتون نیشانتاشی استانبول (شانزلیزه استانبول)

پروژه مسکونی ریتز کارلتون نیشانتاشی استانبول (شانزلیزه استانبول)
Teşvikiye, Ihlamur Nişantaşı Yolu Sk. 31/A, 34365 Şişli/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا548,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1664-property 110 تا 807 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2021 سال ساخت از

منطقه نیشانتاشی استانبول : 

منطقه نیشانتاشی جزو لوکس ترین مناطق استانبول محسوب می شود. که به کافه ها و بارها و پاب هایش مشهور است. شبهای زنده آن در کل استانبول پر آوازه است.

بوتیک های لوکس و برندهای مشهوری که در این خیابان حضور دارند و معماری تاریخی بناهای آن و خیابانی عریض منظر بی نظیری به این خیابان داده است.

البته در حق نباید گذشت که این خیابان را باید کشف کرد. و دسترسی ها از این خیابان به مراکز مهم تاریخی و شهری استانبول بسیار فراهم و مهیاست.

درباره ریتز کارلتون بیشتر بدانیم : 

ریتز کارلتون یکی از مشهورترین برندهای هتل داری جهان است. فعالین عرصه توریسم می دانند وقتی ریتز کارلتون در یک شهر هتل داشته باشد قطعا هتلش جزو 5 هتل برتر آن شهر از نظر کیفی خواهد بود.

در استانبول هم این قاعده مستثنی نیست و این برند هتلی در نزدیکی تکسیم دارد که یکی از برترین هتلهای شهر استانبول محسوب می گردد با ویو پانورامیک بسفر و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره و جزایر پرنسس.

یکی از خصوصیات بارز برند ریتز کارلتون دقت و وسواس در انتخاب بهترین لوکیشن هاست. و همین دقت نظر باعث شده که اگر خواهان خرید پروژه مدرن و رزیدانس در منطقه نیشانتاشی باشید.

تنها گزینه پروژه مسکونی ریتز کارلتون نیشانتاشی استانبول می باشد. که البته بلندترین بنای منطقه و با ویوی بی نظیر به کل منطقه نیشانتاشی است.

یکی دیگر از خصوصیات بارز برند ریتز کارلتون که از آن یک برند موفق ساخته دقت بی اندازه به جزئیات و خلق فضاهای خاص و لوکس است.

پروژه مسکونی ریتز کارلتون نیشانتاشی استانبول :  

پروژه مسکونی ریتزکارلتون نیشانتاشی استانبول در انتهای یکی از کوچه های نیشانتاشی ساخته شده است. بنا 22 طبقه دارد. و 6 طبقه از این 22 طبقه اختصاص به امکانات رفاهی و محیط لانژ و رستوران و هاوس کیپینگ، پذیرش و سالن ماساژ و گالری هنری و … دارد و الباقی 121 آپارتمان یک خوابه تا 4 خوابه و پنت هاوس و آپارتمانهای دیلاکس گاردن است. که برای فروش گذاشته شده اند.

از ویژگی های پروژه مسکونی ریتز کارلتون استانبول این است که متراژ واحدها بسیار بالاست و حتی واحدهای یکخوابه و دوخوابه آن هم از استاندارد متعارف متراژ بالاتری دارند.

این پروژه دو ورودی پارکینگ دارد که یکی از داخل محله نیشانتاشی و دیگری ورودی پایین پروژه است که دسترسی راحتی به اتوبان دارد و برای ساعات شلوغ و پرترافیک نیشانتاشی میتواند آلترناتیو خوبی باشد.

پلن واحدهای پروژه مسکونی ریتز کارلتون نیشانتاشی

لینک اینستاگرام شیوار هوم :  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.