آپارتمان در کارتال ترکیه با شرایطی در خور توجه و مناسب!

آپارتمان در کارتال ترکیه با شرایطی در خور توجه و مناسب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا150,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8179-property 1 اتاق خواب 1 حمام 65

درباره ی آپارتمان در کارتال

این آپارتمان در کارتال ترکیه با مساحت شصت و پنج متر مربع دارای یک اتاق پذیرایی و یک اتاق خواب می باشد. واحد غیر مبله و خالی است. همچنین برای اخذ شهروندی کاملا مناسب می باشد. این آپارتمان در نزدیکی خط M4 که برای مترو زیردریایی استانبول است قرار دارد. موقعیت مکانی این آپارتمان کاملا مناسب است. همچنین شما می توانید از منظره دریا استفاده کنید و لذت ببرید.

مزایای خرید آپارتمان در کارتال 

این منطقه از شلوغی و آلودگی دور می باشد، به همین علت بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. همانطور که گفته شد در این منطقه شما می توانید مناظر زیبایی از دریای مارمارا داشته باشید. طبیعت سبز، وجود رودخانه ها و تپه ها در این مکان باعث می شود افراد برای زندگی ای طولانی به سراغ کارتال بیایند. جنگل آیدوس برای طبیعت پهناور، سبز و خاصش شناخته می شود.

موقعیت مکانی کارتال

کارتال به صورت کلی از لحاظ اجتماعی در حال پیشرفت و توسعه می باشد.شما از این منطقه می توانید به راحتی به مناطقی مثل جزایر پرنس دسترسی داشته باشید.این منطقه همچنین در نزدیکی فرودگاه صبیحا قراردارد. و در وسط اتوبان E5 قرار گرفته است. این موضوع باعث می شود که شما در کارتال به راحتی به تمامی نقاط استانبول سفر کنید.

امکانات حمل و نقلی

امکانات حمل و نقلی بسیار یکپارچه و جامع می باشد. و این باعث می شود که این منطقه برای سرمایه گذاری توصیه شود. این منطقه دارای مترویی است که از زیر خیابان بسفر عبور می کند. همچنین حمل و نقل دریایی با استفاده از کشتی ها امکان پذیر است.

مراکز خرید در کارتال

در کارتال مراکز خرید زیادی وجود دارد که علاوه بر اینکه نیاز ساکنین خود را کاملا از بین می برد، بلکه باعث شده است این منطقه به یک نقطه توریستی نیز تبدیل شود. از جمله مراکز خرید حائذ اهمیت می توان به Real Shoppıng Cente، Istanbul Mall، Plateau Mall، Maltepe Mall اشاره کرد. همچنین شما می توانید رستوران ها و کافه های متعددی در این منطقه مشاهده کنید.

فیلم از فضای داخلی آپارتمان

 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 65 متری در کارتال استانبول را تنها با 3.900.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.