آپارتمان های کایتانه| واحد 60 متری با امکاناتی بسیار مجهز و مطلوب!

آپارتمان های کایتانه| واحد 60 متری با امکاناتی بسیار مجهز و مطلوب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا157,500 - رزیدانس, مسکونی
RH-8696-property 1 اتاق خواب 1 حمام 2018 سال ساخت 60

♦ اطلاعات اولیه واحد 60 متری در کایتانه استانبول

این واحد 60 متری در کایتانه با بروت 60 متر مربع و نت 40 متر مربع دارای یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی می باشد. شما با خرید این واحد ساکن یک واحد در طبقه ی دوم آپارتمانی هفده طبقه خواهید شد. کارکرد این بنا پنج سال است و در واقع می توان آن را تازه و نو دانست. به همین علت از امکانات داخلی و خارجی به شدت مناسبی برخوردار خواهید شد. در حال حاضر واحد خالی از سکنه می باشد و غیر مبله است. منظره ای که به صورت کاملا واضحی از این واحد خواهید داشت به سمت جنوب خواهد بود و نور گیری خوبی دارد.

امکانات داخلی این واحد 60 متری چه چیز هایی می باشند؟

یکی از دسترسی های موجود در این واحد این است که شما به اینترنت کاملا دسترسی دارید و از این بابت مشکلی وجود ندارد. در ساخت فضای داخلی چوبکاری انجام شده است که باعث می شود فضایی آرام و مناسب برای زندگی شما فراهم شود. زنگ های هشدار نیز فعال هستند و در صورت رخ دادن صانحات ناگوار می توانید از این طریق زودتر آگاه شوید. آشپزخانه نیز به صورت توکار می باشدو به شکل زیبایی طراحی شده است. بالکن از دیگر مواردی است که برای این واحد در نظر گرفته شده است که می تواند ویژگی شایانی برای خریداران باشد.

در های واحد از جنس استیل کار شده اند و کف آشپزخانه از جنس کف پوش لمینت و کف واحد به صورت کلی از سنگ مرمر و پارکت می باشد. همانطور که پیش تر گفته شد لازم به ذکر است که این واحد نور گیری خوبی دارد و فضای داخلی را برای ساکنین دل نشین می سازد. در های ورودی به سیستم ویدیو اینترکام (Video Interco) مجهز می باشد و امکان استفاده از ماهواره تلویزیونی نیز وجود دارد.

امکانات رفاهی موجود در آپارتمان چه چیز هایی هستند؟

این آپارتمان همانطور که پیش تر هم ذکر شد به علت امکانات بسیار و به روزی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی برای زندگی باشد. از جمله امکانات رفاهی اولیه در این آپارتمان می توان به آسانسور، امنیت بالا، تقویت کننده آب، ژنراتور و تانکر آب اشاره کرد. خروج اضطراری در این آپارتمان تعبیه شده است تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از آپارتمان خارج شوید. همچنین مرکز فیتنس و تناسب اندام وجود دارد که می توانید از امکانات آن استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

شما همچنین می توانید از امکانات استخر برخوردار شوید و لذت ببرید. ناگفته نماند که فضای سبز بسیار زیبایی نیز در این آپارتمان وجود دارد که می تواند برای دوستداران محیط زیست و طبیعت بسیار دل نشین واقع شود. عایق کاری حرارتی نیز در این ساختمان انجام شده است که می تواند به عنوان یک گزینه ی مثبت در فصل های سرد در نظر گرفته شود. پارکینگ ها شامل دو بخش بیرونی و داخلی می شوند به این معنی که شما می توانید هم در فضای باز و هم در فضای سر بسته خودروی خود را پارک کنید.

مزیت هایی که موقعیت مکانی این آپارتمان برای ساکنین فراهم می آورد:

این ساختمان در نزدیکی خیابان ساخته شده است که می تواند باعث دسترسی راحت شما به اماکن مختلف شود. همچنین در اطراف این ساختمان امکانات حمل و نقلی دریایی نیز موجود است و از این بابت هم کمبودی نیست. منظره ای که می توانید از این ساختمان داشته باشید مناطری زیبا از شهر است که حتما پسند شما خواهد بود. امکانات حمل و نقلی ای مثل ایستگاه مترو بوس، ایستگاه مترو، مینی بوس در دسترس شما است. به صورت کلی این نزدیکی باعث می شود که بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر گذاشته شود و از رفاه و آسایش برخوردار شوید.

امکانات اطراف این ساختمان چیست؟

امکانات حمل و نقلی

Airport – Atatürk Havalimanı(19,4 km)
Metrobus Station – İETT Mecidiyeköy Metrobüs Durağı(2,2 km)
Metro Station – M2 – 4. Levent Metro İstasyonu(712 m)
Tram Station – T2 – Nostaljik Tramvay Taksim Tramvay İstasyonu(5,7 km)

مراکز درمانی

Hospital – Kağıthane Devlet Hastanesi(671 m)
Emergency Service – Kağıthane Devlet Hastanesi Acil Servis(682 m)
Family Health Center – Kağıthane Sanayi Aile Sağlığı Merkezi(329 m)
Health – Çınar Aktif Yaşam Merkezi(873 m)

 مراکزتحصیلی

University – Mili Savunma Üniversitesi(1,9 km)
University Campus – İstanbul Bilgi Üniversitesi ( İBÜN ) Kuştepe Kampüsü(1,6 km)
Primary School – Osman Faruk Verimer İlkokulu(354 m)
High School – Kağıthane Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi(477 m)

مراکز خرید

Supermarket Chain – A – 101(123 m)
Grocery – Taşkın Market(20 m)
Mall – İstanbul Sapphire AVM(643 m)
Delicatessen – Route 44 Gurme Şarküteri(257 m)

قیمت این واحد 60 متری در کایتانه:

شما می توانید این ملک  60 متری در کایتانه را با 4.250.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.