واحد دو خوابه در مال تپه استانبول با امکانات داخلی و قیمت مناسب!

واحد دو خوابه در مال تپه استانبول با امکانات داخلی و قیمت مناسب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا224,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8280-property 2 اتاق خواب 1 حمام

واحد دو خوابه در مال تپه استانبول

این واحد دو خوابه در منطقه مال تپه برای اخذ اقامت کاملا مناسب است و توصیه می شود. شما در این واحد می توانید منظره دریا را داشته باشید. شما با خرید این واحد می توانید موقعیت مکانی و دسترسی خیلی خوبی داشته باشید. در ادامه به معرفی ویژگی های درخور توجه این منطقه می پردازیم.

سرمایه گذاری املاک در مال تپه مزایای زیادی دارد که به شرح زیر است:

طراحی مدرن منحصر به فرد در ساختمان های این منطقه قابل رویت می باشد. شما در مال تپه از محیط شهری ای بسیار تمیز و زیبا می توانید استفاده کنید. در اکثر املام و ساختمان های این شهر مناظر دریایی خیره کننده مشاهده می شود. که به نوع خود می تواند افراد زیادی را به املاک و مستغلات این منطقه جذب کند.
زیرساخت های این منطقه با کیفیت بالا می باشد. و شهروندان در مالتپه از کلیه خدمات عمومی برخوردارند. شبکه حمل و نقلی گسترده ای در این منطقه یافت می شود که بر روی کیفیت زندگی شهروندان تاثیر مثبت می گذارد.

 ویژگی های املاک موجود در مال تپه:

قیمت هر متر مربع آپارتمان با منظره دریا از قیمت آپارتمان در برخی از محله های مالتپه مرکزی بالاتر است. در برخی از محله‌های مالتپه آپارتمان‌های زیادی به نام استودیو با متراژ 50 متر مربع وجود دارد که با هر سلیقه‌ای مطابقت دارد . تیم املاک را به عنوان انتخابی عالی و مناسب برای دانشجوی خارج از کشور می شناسند.

مراکز تحصیلی موجود در مال تپه

در منطقه مال تپه می توانید مدرسه ها، دانشگاه هاف دبیرستان ها و کالج های زیادی را پیدا کنید. شما در این مراکز تحصیلی می توانید همه ی سطوح تحصیلی را پیدا کنید. در این منطقه مدرسه ها به دو بخش خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. برای مثال می توان به دبیرستان خصوصی Atalar و مدرسه ی خصوصی Astik Ulu Gabai اشاره کرد. در رابطه با دانشگاه ها، می توان به دانشگاه مال تپه که یک دانشگاه با پرستیژ بالا است، اشاره کرد. این دانشگاه در سال 1997 تاسیس شده است. این دانشگاه یکی از پنج هزار دانشگاه برتر جهان می باشد.

مراکز درمانی موجود در مال تپه

در مال تپه می توانید از خدمات بیمار ستان های خصوصی و دولتی برخوردار شوید. خدمات ارائه شده این مراکز کامل و با کیفیت عالی می باشد.برای مثال می توان به بیمارستان خصوصی Delta و مرکز درمانی Ozel karlin  اشاره کرد.

مراکز خرید در مال تپه

مراکز خرید بسیاری در مال تپه وجود دارد که هم نیاز شهروندان را برطرف می سازد و هم محصولات با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد. برای مثال می توان به  Maltepe Park Mall و Ritam Istanbul اشاره کرد.

قیمت واحد در مال تپه استانبول

این واحد دو خواب در مال تپه استانبول با  قیمت 5.800.000 لیر ترک در حال فروش است. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:

02191014574
09192120524
09335144240

لینک پیچ اینستاگرام

شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم

فیلم هایی از داخل واحد:

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.