اخذ شهروندی ترکیه

شاید در نگاه اول گزینه های متعددی در پیش روی شما برای مهاجرت باشد. ولی چه چیزی باعث شده که ترکیه در سالهای اخیر مقصد اول و محبوب مهاجرین ایرانی باشد. پاسخ به این سئوال علاوه بر همه مسایلی که در ادامه به آن خواهم پرداخت مزایای فراوان شهروندی و پاسپورت ترکیه است. که بسیار آسان و بی دردسر به دست می آید و شما حق و حقوقی برابر با یک شهروند ترکیه خواهید داشت. در ادامه به شما خواهم گفت که اخذ شهروندی ترکیه چه مزایایی برای شما و خانواده محترمتان خواهد داشت .

کشور ترکیه یکی از 20 قدرت صنعتی جهان و عضو گروه جی 20 است با زیرساختهای اقتصادی بسیار قدرتمند که از صنایع نظامی تا صنایع بسته بندی تا تولید لوازم خانگی ، صنعت پوشاک و مد ، ساختمان سازی ، سینما، گردشگری، حمل و نقل هوایی ، کشاورزی و … یکی از کارآمدترین زیر ساختها را در بین کشورهای جهان داراست. و این قدرت اقتصادی فرصتهای اقتصادی بی نظیری را در اختیار شما خواهد گذاشت که بتوانید در اقتصادی سالم و پویا و جزوی از اقتصاد جهانی با دنیا تجارت داشته باشید و استعدادهای خود را شکوفا کنید.

فرصت های شغلی و اقتصادی

به چند نکته کوتاه و مختصر اشاره میکنم تا متوجه بشوید چه فرصتهایی در زمینه اقتصاد خانواده پیش روی شماست و شما از آن غافل هستید!!

  1. به علت رونق گردشگری در این کشور و درآمد سرانه بالا و قدرت اقتصادی این کشور شما بازار داخلی بسیار پر رونقی را در ترکیه خواهید داشت علاوه بر اینکه می توانید با کل دنیا با داشتن شهروندی و پاسپورت ترک تجارت بکنید و هیچ محدودیت تحریمی را نداشته باشید. قطعاً هر کاسبی در دنیا دنبال بازاری میگرده که میزان تقاضا در اون بازار بالا باشد و اگر یک سفر به مناطق توریستی ترکیه داشته باشید می بینید که امروز ثروتمندترین توریستهای جهان (کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس) سهم بالایی در آمار توریسم این کشور بازی میکنند و این آمار دائم در حال رشد است.
  2. اقتصاد سالم و غیر رانتی و پویای ترکیه تمام قد پشت فعالیتهای اقتصادی است که برای اقتصاد این کشور مفید و موثر باشد و در کاهش نرخ بیکاری به این کشور کمک کرده و با دادن مالیات کمکی در تامین هزینه های دولت باشد. این حمایتها از ارایه بسیار سهل و بدون تشریفات مجوزهای کاری می تواند باشد تا بهره مندی شما از شرایط وام ها و تسهیلات بانکی با بهره بسیار مناسب برای کسب و کار شما
  3. شما با پاسپورت و شهروندی ترکیه می توانید در تمامی بانکهای بین المللی به راحتی حساب بانکی داشته باشید و با دنیا تجارت کنید و عضوی از دهکده جهانی باشید. مدرن ترین ماشین آلات جهان را برای کارخانه یا تولیدی خود خریداری کنید و دغدغه تامین مواد اولیه کارگاه یا دغدغه قطعی برق، آب و اینترنت و … را نداشته باشید.
  4. حتی میتوانید درگاه آنلاین بین المللی داشته باشید و از نعمت تجارت رو به رشد تحت وب جهانی بهره مند شوید. در پاندمی کرونا همه ما شاهد بودیم که دنیای وب چه سهمی از سود تجارت بین الملل داشت.
  5. هزینه های زندگی در ترکیه نسبت به تمامی کشورهای بدرد بخوری که برای مهاجرت ایرانیها فراهم هست پایینتر هست. به عبارتی شما میتوانید با درآمدی بین المللی با هزینه  زندگی بسیار پایین پس انداز خوبی داشته باشید و زندگی مرفه ای را تجربه کنید علاوه بر اینکه امکانات زندگی در این کشور بسیار مهیاست برای یک زندگی لاکچری و لذتبخش
  6. ترکیه در زمینه های متعددی در جهان اقتصاد یک برند محسوب می شود. از بسته بندی گرفته تا پوشاک، ساختمان سازی، سینما، تولید لوازم خانگی، گردشگری  و … عرصه برای شما فراهم است در زمینه های فراوانی برای فعالیت اقتصادی اقدام کنید و با گرفتن شهروندی شما اجازه فعالیت اقتصادی خواهید داشت و هیچ مانعی برای فعالیت شما وجود ندارد.
  7. شاید شما کارمند باشید و قصد کارآفرینی یا راه اندازی کسب و کار هم نداشته باشید. یا بازنشسته هستید. در این صورت طبق توافقنامه ای که بین تامین اجتماعی ایران و دولت ترکیه امضا شده همه سوابق بیمه شما در ترکیه پذیرفته میشه و شما میتوانید از مزایای بازنشستگی در ترکیه و سایر خدمات تامین اجتماعی بهره مند شوید. و با توجه به اخذ شهروندی ترکیه شما میتوانید درخواست کار در مراکز دولتی و خصوصی این کشور کنید و چون شهروند ترکیه هستید نه مشکل اجازه کار دارید و نه مشکلی صاحب کار شما برای استخدام شما به عنوان یک خارجی دارد. به همین خاطر شانس استخدام و پیدا کردن کار برای شما ده ها برابر بیشتر خواهد شد.

مزایای زندگی مرفه و مدرن

زیر ساختهای تفریحی و گردشگری این کشور فوق العاده هست. واقعا نیاز به توضیح نمی بینم وقتی صحبت از هتلها و ایرلاینها و قطارهای لوکس بین شهری سریع السیر و کشتهای تفریحی این کشور میشه. کشوری که یکی از طولانی ترین نوارهای ساحلی رو در خاورمیانه داره و سواحل بی نظیر در دریاهای مدیترانه، دریای مرمره، دریای اژه، دریای سیاه دارد. هر وقت دلتون گرفت با ارزانترین هزینه ممکن با بهترین کیفیت تعطیلات خود را در هتلهای لوکس خواهید گذراند، یا در مراکز خرید از حراجهای بی نظیر از بهترین مارکهای ترک و بین المللی لباس مناسب خود را خرید میکنید. بهترین و امن ترین خودروهای جهان را سوار می شوید به قیمت واقعی آنها که البته با داشتن شهروندی ترکیه می توانید از مزایای خرید اقساطی که بسیار شرایط فوق العاده ای هم هست بهره مند شوید.

شهرهای مدرن و بروز ترکیه برای تمامی نیازهای شهروندی شهروندانش فکر کرده و زندگی مرفه با پایین ترین هزینه ممکن برای شما فراهم است. شهرها مملو از امکانات تفریحی و گردشگری و تفریحات شبانه و کافه ها و بارها و رستورانها و کلاب های بی نظیر هستند. خلاصه کلام حال دلتون خوش خواهد بود.

بهترین مدارس با مدرنترین تجهیزات ورزشی و آزمایشگاهی و علمی و فنی هم مدارس ترک و هم مدارس آمریکایی و بین المللی در این کشور در دسترس عزیزان شما خواهد بود

بهترین و مدرن ترین و مجهزترین بیمارستانها در منطقه خاورمیانه را در شهرهای ترکیه به عینه خواهید دید سیستم بهداشت و درمان بسیار توانمند و کارا با برنامه که نمونه عملکرد این سیستم درمانی جامع را در کنترل بحران کرونا با کمترین میزان تلفات و انجام بی نظیر واکسیناسیون در این کشور می توانید ببینید. بدون هیچ صفی و انجام واکسیناسیون با بهترین واکسن جهان واکسن فایزر بیونتک

سیستم بیمه خدمات درمانی این کشور هم بسیار جامع و کامل هست و آرامش و امنیت خاطر را برای شهروندان این کشور در پی خواهد داشت.

مراکز ورزشی این کشور هم بسیار کامل و غنی هستند  در هر محله سالنهای ورزشی متعدد سرپوشیده و سرباز و زمینهای بازی و … برای شهروندان این کشور تدارک دیده شده است. علاوه بر آن در همه جای شهر فضاهای بسیاری برای ورزش و سلامتی مردم تدارک دیده شده است.

در ترکیه به علت استفاده از مرغوب ترین سوخت جهان که البته گرانترین سوخت هم هست مشکل آلودگی های شدید رو که به سلامت جسم شهروندان آسیب برساند نداریم. حتی مشکلی تحت عنوان طرح ترافیک هم نداریم

فضاهای هنری و آکادمی های هنری این کشور هم در ارتباط مداوم با اروپا و مجامع هنری تراز یک جهان هستند و شما اگر در زمینه هنری هم فعالیت دارید این کشور میتواند بستر بسیار عالی برای رشد و شکوفایی شما باشد. قرابت فرهنگی و زبانی دو کشور همسایه باعث خواهد شد بتوانید بهتر با این جامعه ارتباط فرهنگی لازم رو برقرار کنید.