اگر قصد دارید اقدام کنید مراحل کار چگونه است ؟ 

برنامه بازدید و انتخاب ملک مورد نظر :  

اگر هدف شما دریافت اقامت یا اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک است. توصیه ما این است که اطلاعاتی درست و موثق به مشاورین خود در شرکت شیوار هوم بدهید.

تا ما هم بتوانیم درست متناسب با خواست و نیاز شما برای شما برنامه ریزی کنیم تا در مدت کوتاهی که برای بازدید به استانبول می آیید از زمان خود نهایت استفاده مفید را داشته باشید. و بتوانید از سفر خود نتیجه مورد نظر را حاصل کنید.

درک این موضوع که استانبول شهر بسیار پهناوری است تا زمانی که از نزدیک نبینید شاید سخت باشد. ولی شهری که چهار و نیم برابر شهر تهران وسعت دارد. قطعا برنامه بازدید مفید نیاز به برنامه ریزی دقیق از قبل دارد.

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان تمام برنامه ریزی سفر شما را بدون گرفتن سود برای شما انجام می دهد و از زمان ورود شما به فرودگاه کلیه ترانسفرها و برنامه های بازدید را میهمان دفتر ما در استانبول خواهید بود.

بعد از انجام بازدیدها اگر ملکی مورد پسند و تصمیم نهایی قرار گرفت با دفتر فروش آن پروژه وارد مذاکره و تخفیفات اولیه برای شما اخذ خواهد شد. و قرار برای بستن آن ملک به صورت موقت بنام شما گذاشته خواهد شد.

افتتاح حساب بانکی بنام شما : 

در این مرحله یک حساب بانکی بنام شما در بانک زراعت باز خواهد شد. لازم به توضیح است تا شما کارت اقامت (کیملیک) کشور ترکیه و آدرس پستی بنام خود در ای دولت و برگه مالیاتی و البته آشنا در بانکهای زراعت نداشته باشید امکان بازگشایی حساب بانکی را نخواهید داشت که ما این کار را بدون مراحل و تشریفات قانونی برای شما میسر می کنیم.

نکات و اهمیت افتتاح حساب بانکی :

  1. برای انتقال پول خود در برنامه ریزی برای مهاجرت به ترکیه شما نیاز به یک حساب بانکی در این کشور دارید تا پولهای خودتان را به آن حساب منتقل نمایید. و این با افتتاح یک حساب بانکی قابل انجام خواهد بود.
  2. تمامی پرداختی های شما فقط باید به حساب مالک پروژه و به عبارتی خود فروشنده ملک باشد. و شما هیچ پرداختی به حساب غیر نباید داشته باشید.
  3. تمامی پرداختی های شما برای خرید ملک در قالب سیستم بانکی کشور ترکیه مستند می شود. و مدارک قانونی برای این نقل انتقال را از طریق حساب بانکی خود خواهید داشت. اهمیت این امر زمانی مشخص می شود که می خواهید برای معافیت مالیاتی در خرید املاک اقدام بفرمایید.
  4. اگر پرداخت شما خارج از سیستم بانکی انجام بشود فردا در صورت برخوردن به مشکلات حقوقی مدرک معتبری برای اثبات ادعای خود برای واریز وجوه ندارید عموما در مرحله پرداخت بیعانه توصیه میکنیم حتما به توصیه های وکلای خود در شیوار هوم دقت و توجه بفرمایید.
  5. برای بهره مندی از تمامی امکانات یک زندگی نرمال در مهاجرت به ترکیه و همینطور انجام کارهای بسیار ساده شما نیاز به حساب بانکی و کارت بانکی در کشور ترکیه هستید.

مرحله انتقال سند: 

این مرحله اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی شما ملکی را پسند میکنید. ما از وکیل شرکت میخواهیم به محل دفتر پروژه آمده و اقدامات لازم جهت تنظیم قرارداد با حضور ایشان انجام خواهد شد.

در روز قرارداد وکیل ما بند بند قرارداد را برای شما خوانده و مترجم ما ترجمه می کند و تمام بندهای آن که ممکن است به ضرر شما باشد را حذف کرده و بندهایی که نیاز به بازنگری دارند را تغییر خواهند داد. اگر تغییری شما خواسته باشید هم در صورت امکان اعمال خواهند کرد.

در جلسه قرارداد توسط وکیل شما و فروشنده وقت جلسه اداره تاپو گذاشته می شود و شما در اداره تاپو کارهای انتقال سند را به انجام رسانده و مبالغ نهایی را جابجا خواهید کرد. و سند در آنجا بنام شما خواهد شد حضور فروشنده و خریدار یا وکلای قانونی آنها در این جلسه الزامی می باشد. (البته ما مشتریان خود را درگیر این امور اجرایی نخواهیم کرد و در پکیج دریافت شهروندی وکلای ما انجام کارهای انتقال سند به نام شما کاملا توسط وکلای مجرب ما انجام خواهد شد.)

توصیه میکنیم حتما در  تمامی مراحل مهاجرت به ترکیه و بخصوص در هنگام خرید از وکیل خبره و مجرب استفاده کنید. قرارداد در کشوری که به قوانین آن آشنایی ندارید و زبان آن را خوب نمی دانید و امکان مطالبه حق در آن برای شما در صورت نداشتن مدارک و مستندات قانونی ممکن است بسیار دشوار باشد و عملا شما را به مشکلات بزرگی مواجه سازد.

بعد از صدور سند بنام شما اگر قصد از خرید ملک شما گرفتن شهروندی باشد. باید وکالتنامه به وکیل بدهید تا تمامی کارهای اداری شما را برای گرفتن شناسنامه و پاسپورت ترک و دریافت شهروندی شما به انجام برساند

بعد از طی مراحل قانونی که دوره شش ماهه را عموما در عرض سه ماه طی خواهند کرد مدارک شما آماده برای تحویل و از آن تاریخ شما شهروند قانونی ترکیه خواهید شد و از تمامی حق و حقوق یک شهروند ترک بهره مند خواهید شد.

صفحه اینستاگرام شیوار هوم : شیوار هوم