پروژه استانبول 216 کادیکوی | انتخابی ارزان به نسبت موقعیت ممتاز

پروژه استانبول 216 کادیکوی | انتخابی ارزان به نسبت موقعیت ممتاز
Kadıköy, Istanbul, Marmara Region, Turkey
برای فروش شروع از دلارآمریکا138,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1703-property 54 تا 264 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2021 سال ساخت از

اطلاعات عمومی پروژه 

این پروژه عظیم در سه بلوک ساخته شده است. و مجموع سه بلوک حدود 1200 آپارتمان قابل فروش است. این مجموعه عظیم در یکی از بهترین مناطق بخش آسیایی استانبول واقع شده است. با فاصله 20 دقیقه ای با میدان تکسیم و 10 دقیقه ای تا ساحل کادیکوی و دسترسی عالی به مترو و مارامارا و تونل آوراسیا و اتوبان ای بش دسترسی شما در کوتاهترین زمان به همه جای استانبول فراهم است.

از نظر محلیت پروژه استانبول 216 کادیکوی یکی از بهترین انتخابها در بخش آسیایی است. و آنهایی که با شهر استانبول آشنایی دارند از شهرت منطقه کادیکوی با خبرند. و این ارزش ملک شما را چندین برابر می کند.

ویدئوی این پروژه تقدیم می گردد. لازم به توضیح می دانیم نرخ های اعلامی در داخل فیلم مربوط به ماه ژانویه 2021 می باشد. و متاسفانه همانطور که قبلا بارها اعلام کردیم از ماه مارچ دیگر آن قیمتها در دسترس نیست و قیمت املاک در کشور ترکیه رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

شرکت شیوار هوم با توجه به ارتباطات بسیار خوبی که با مالکین این پروژه دارد خرید با ارزانترین نرخ ممکن را برای شما مقدور می سازد و قیمت نهایی خرید شما با قیمت های اعلامی توسط دفتر فروش پروژه قطعا متفاوت خواهد بود.

در پروژه استانبول 216 کادیکوی واحدهای یک خوابه 54 متری داریم تا واحدهای 4 خوابه 246 متری . البته این پروژه واحدهای تجاری هم برای فروش دارد که مناسب دریافت شهروندی هستند.

دسترسی عالی پروژه به مراکز خرید مهمی چون پالادیوم ، آکاسیا ، عمار ، اوپتیموم و … از دیگر مزایای این پروژه است. داشتن زمین های ورزشی متعدد و استخر و امکانات کامل رفاهی و تفریحی این پروژه هم حایز اهمیت است.

صفحه اینستاگرام شیوار هوم :  شیوار هوم

نقشه طبقات

تیپ آ - بلوک آ

72 متر مربع
1 اتاق خواب
1 حمام

دوخوابه تیپ آ بلوک آ

103 متر مربع
2 اتاق خواب
2 حمام

واحد سه خوابه - تیپ آ - بلوک آ

160 متر مربع
3 اتاق خواب
2 حمام
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.