پروژه تورون سنتر استانبول منطقه شیشلی مجیدیه کوی

پروژه تورون سنتر استانبول منطقه شیشلی مجیدیه کوی
Mecidiyeköy, Büyükdere Cd. 76 B, 34394 Şişli/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا510,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1650-property 97 تا 407 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 2021 سال ساخت از

شاهکار معماری استانبول را اگر نشان یا مدالی کنیم قطعا لایق این پروژه است. با اختلافی فاحش معماری این پروژه یکی از شاهکارهای بی نظیر در کل شهر استانبول و همینطور می توان گفت در سطح بین المللی است.

همه چیز در این سازه فکر شده و حساب شده و روی اصول ساخته شده و معمار آن که جزو مشهورترین معماران ترک است از شهرت بین المللی هم بهره می برد.

آشنایی با پروژه تورون سنتر استانبول : 

این پروژه در یکی از استراتژیک ترین نقاط شهر استانبول واقع شده است که دسترسی آن را به تمامی مراکز مهم شهری و گردشگری و تاریخی و فرهنگی و آموزشی و امکانات اجتماعی شهر به بهترین روش ممکن فراهم می کند.

در کنار اتوبان معروف اِ بِش و چسبیده به ایستگاه مترو و مترو بوس و پایانه مجیدیه کوی و دسترسی عالی به اتوبان اِ بِش و چسبیده به مرکز خرید جواهر دومین مرکز خرید بزرگ استانبول و همینطور قرارگرفتن فروشگاه زنجیره ای کارفور و میگروس چسبیده به پروژه از دیگر ویژگی های موقعیتی این پروژه است.

چشم انداز : 

از طبقه 6 به بالای این پروژه ویوی بدون مانع به تنگه بوسفر و خلیج شاخ طلایی و دریای مرمره و جزایر آدالار دارد و تا طبقه 43 این ویو به طور غیر قابل وصفی بی مانند می شود. مکانی که این پروژه ساخته شده بسیار حساب شده است و از بخش بزرگی از آسیایی و اروپایی این پروژه از فاصله های بسیار دور دیده می شود و این نشان از گستره دید بی نظیر و پانورامیک این پروژه در روز و شب به شهر استانبول دارد.

سه برج : 

پروژه تورون سنتر استانبول از یک برج اداری و یک برج مسکونی تشکیل شده است. پایین برج اداری فضایی بزرگ تجاری به صورت پاساژی با ابعاد خیلی بزرگ و همینطور واحدهای تجاری با باغچه اختصاصی طراحی شده اند که طراحی منحصر به فردی دارند و دفاتر شرکت های بزرگ چند ملیتی مشهوری همچون گوگل در این قسمت واقع شده اند. معروفترین پزشکان و دندانپزشکان و وکلا شهر استانبول در این پروژه دفتر دارند.

یک برج دیگر در کنار این پروژه هتل 5 ستاره لوکس فیرمونت استانبول است که مجموع سه آسمان خراش مرتفع منطقه هستند.

برج اداری تورون سنتر سمت اتوبان و منطقه مجیدیه کوی که فرم تجاری دارد ساخته شده است و برج مسکونی در سمت جنوبی و رو به بسفر و پل 15 تموز و دریای مرمره و رو به محله مسکونی شیشلی ساخته شده است. تا واحدهای مسکونی از آرامش بخش مسکونی در کنار مناظر خیر کننده این پروژه بهره ببرند و لذت ببرند.

چرا معتقدیم پروژه تورون سنتر استانبول شاهکار معماریست؟ 

در پروژه تورون سنتر استانبول از نور استفاده شگفت انگیزی شده است. به طوریکه در هیچ جای این پروژه حس خفگی نه تنها به انسان دست نمی دهد بلکه حس کشف کردن فضاهای جدید در این پروژه در تمام مدت دیدار همراهیتان خواهد کرد. تمامی راهرو ها و کریدورها توسط پنجره هایی تمام قد در انتهای کریدور از نور بیرون بهره مند هستند و با مناظر خیره کننده ای از شهر که به خصوص در شبها با نمایی از شهر چراغانی شده بسیار دل انگیز است طراحی شده است. شما در ساید غربی کریدورها منطقه پل 15 تموز و بوسفر را هم خواهید دید

در ورودی واحدها سعی شده به محض باز کردن دربها با منظره جالبی از شهر و دریا در افق مواجه شوید بدین صورت که اگر درب بروی سالن های پذیرایی که عموما با منظره دریا هستند باز نشود یک پنجره تمام قد زیبا روبروی درب ورودی کار شده که شما در هنگام ورود به منزلتان یا خروج با منظره زیبایی از شهر مواجه باشید و آن حس خوشایند و لذتبخش را در شما ایجاد کند.

شش آسانسور بسیار پر سرعت دسترسی شما را به طبقات را بدون معطلی فراهم می کند و در طبقات که پیاده می شوید راهنمای طبقات و شماره طبقه در کف زمین کار شده است و بسیار درشت که از داخل آسانسور دیده شود و نیازی به گشتن و سرگردانی در طبقات نباشد.

حداکثر استفاده در معماری پروژه ها شده که نهایت لذت از منظره واحدها را مالکین این واحدها داشته باشند. و فضاهای نشیمن و خواب همگی با بی نظیر ترین ویو به شهر ساخته شده است. حتی آشپزخانه های پر نور با پنجره های تمام قد ممکن است حواس شما را از آشپزی پرت کند !!!  و شما را مجبور به سفارش غذا از بیرون

تمامی واحدها غرق در نور هستند و شما بهترین استفاده را هم از نور غرب و شرق و هم از نور مطلوب جنوب دارید که این دلبازی این پروژه را شما در هیچ طراحی ساختمان دیگری نخواهید دید.

فضاها بسیار درست و سر جای خودش طراحی شده اند و یک متر هم فضای پرت در این پروژه پیدا نخواهید کرد. از نظر امکانات پروژه و فضاهای لانژ که برای میهمانان شما و جلسات کاریتان طراحی شده است. هر آنچه بخواهید را در کنار هم خواهید داشت.

امنیت در پروژه تورون سنتر استانبول : 

نگهبانی و پذیرش 24 ساعته و هفت روز هفته و در عین حال

نوارهای شبرنگ در سقفها برای مواقع اضطراری طراحی شده اند که در صورت قطعی برق و نیاز به خروج اضطراری شما را به سمت خروجی اضطراری در خاموشی کامل هدایت می کنند.

این پروژه با توجه به موقعیت مکانی بی همتا و متریال ساخت پروژه که همه از بهترین مارکهای روز بین المللی است. و طراحی منحصر به فرد قیمتی هم نسبتا گران دارد. ولی اگر قصد شما سرمایه گذاری با هدف ایجاد ارزش افزوده است این ساختمان قطعا یکی از شایسته ترین ساختمان های استانبول برای خرید شما و اسکان خانواده است.

فیلم های پروژه را در اینستاگرام ما دنبال کنید. (اینستاگرام شیوار هوم)

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.