پروژه عمار استانبول هتل دی آدرس استانبول

پروژه عمار استانبول هتل دی آدرس استانبول
Kirazlıtepe, Fıstıklı Bayır Sk. No:70 D:No:70, 34682 Üsküdar/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا250,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1445-property 115 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2011 سال ساخت

این پروژه را ارزانتر از دفتر فروش پروژه برای شما خواهیم خرید !؟

مشخصات پروژه عمار استانبول – هتل دی آدرس استانبول

پروژه عمار استانبول یکی از شاهکارهای معماری شهر استانبول است. مجموعه از 4 بلوک مجتمع مسکونی و یک برج و یک هتل تشکیل شده است. در زمان نگارش این متن تنها واحدهای مختصر یک و دو خوابه از مجتمع های مسکونی و پنت هاووس برج عمار اسکوئر و همینطور آپارتمانهای طبقه 12 به بالای هتل دی آدرس برای فروش موجود است.

مزایای خرید از پروژه عمار استانبول – هتل دی آدرس استانبول

پروژه عمار استانبول در بهترین منطقه اسکودار ساخته شده است. در بخش آسیایی و در کنار تپه چاملیجا مرتفع ترین نقطه استانبول که اتفاقا برج مخابراتی استانبول هم آنجا ساخته شده است.

دسترسی فوق العاده عالی این پروژه به اتوبان های “ای بش” و “تم” که دو اتوبان اصلی شهر استانبول هستند دسترسی شما را به همه جای استانبول بسیار سهل و آسان می کنند. فاصله این پروژه با تکسیم در صورت نبود ترافیک حدود 15 دقیقه می باشد.

مرکز خرید بسیار بزرگ و کامل که لوکس ترین برندهای جهان را در خود جای داده است. آکواریوم بزرگ و امکانات کامل هتلهای پنج ستاره و امنیت فوق العاده بالای این پروژه و سرویس های متنوعی رفاهی و خدماتی که زندگی را برای شما بسیار سهل و آسان می کند. از ویژگیهای این پروژه است.

ارزش سرمایه گذاری در این پروژه هم بسیار حایز اهمیت است. پروژه منحصر به فرد عمار از زمانی که فروش واحدهای خود را به نخستین خریداران آغاز کرده تا الان حدود 70 درصد قیمت هایش رشد کرده و تا افتتاح کامل هتل دی آدرس احتمال رشد مجدد قیمتها ممکن است. از طرفی ساخت یکی از مهمترین مراکز اقتصادی کشور ترکیه در کنار این پروژه تاثیر مستقیمی در افزایش نرخ این پروژه خواهد داشت.

برجهای هتل دی آدرس استانبول و برج عمار اسکوئر و رزیدانسهای این مجموعه جزو مرتفع ترین ساختمانهای منطقه هستند و از آنجایی که در منطقه مرتفع چاملیجا واقع شده اند چشم انداز بی نظیری به شهر استانبول دارند.

محله اسکودار جزو محله های تاریخی و با اصالت استانبول است که از امن ترین محله های استانبول و در عین حال مملو از رستوران ها و کافه ها و محله های زیبای گردشگری است. در قسمت کادیکوی و سواحل اسکودار و همینطور خیابان بغداد که به این پروژه نزدیک هستند زندگی شبانه جریان دارد و جزو محله های سرزنده ترکیه محسوب می شود. دسترسی عالی به مترو و متروبوس و مارمارای از دیگر مزایای این پروژه به حساب می آید.

شرایط بی نظیر هتل دی آدرس استانبول برای فروش واحدهاش بسیارند که در این متن نمی گنجد در مورد همه صحبت کرد. ولی موارد خلاصه این است که خود هتل دی آدرس در صورت تمایل شما و درخواست برای تنظیم قرارداد اجاره برای حداقل 20 سال به شما گارانتی اجاره واحد شما با 6 تا 8 درصد سود سالیانه را می دهد به عبارتی روی مبلغ خرید شما 6 تا 8 درصد سود سالیانه می دهد. از آنجایی که قیمت املاک در ترکیه و به خصوص پروژه های بین المللی با نرخ دلار تنظیم است. شما این اطمینان را خواهید داشت که روی سرمایه گذاری ارزی خود این سود سالیانه را دریافت خواهید کرد.

نکته بعدی شرایط پرداخت عالی پروژه است شما تنها 25 درصد مبلغ قرارداد را پرداخت و الباقی را می توانید تا ده سال قسط بندی کنید بدون دادن بهره و اگر تعداد اقساط کمتر شود و یا نقدی پرداخت کنید دست ما برای ارایه تخفیفات بسیار باز خواهد بود.

طبق گفته مسئولین پروژه شما میتوانید بعد از سه سال واحد خود را با واحدهای مشابه در سایر پروژه های هتل دی آدرس در سایر نقاط دنیا جابجا کنید البته این کار شرایطی دارد که شامل کارشناسی قیمتها در هر دو کشور توسط کارشناس خود هتل دی ادرس و محاسبه ما به التفاوت هست. و انجام کارهای حقوقی متعاقب آن که بعدها با مشاوره وکیل انجام خواهید داد.

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.