آپارتمان سه خوابه در مال تپه استانبول با قیمت فوق العاده!!!

آپارتمان سه خوابه در مال تپه استانبول با قیمت فوق العاده!!!
istanbul
برای فروش - آپارتمان, مسکونی
RH-8129-property 3 اتاق خواب 2 حمام

 درباره ی آپارتمان در مال تپه 

این آپارتمان سه خوابه در مال تپه استانبول از امکانات مناسب و در خور توجهی برخوردار می باشد.فضای داخلی این آپارتمان را به صورت مدرن و شیکی ساخته اند. کف واحد از جنس پارکت و سرامیک است و شما در قسمت سرویس بهداشتی این آپارتمان کابین دوش شیشه ای را می توانید مشاهده کنید.

در قسمت نشیمن این واحد یک پنجره سرتاسری وجود دارد که منظره ای فوق العاده به شما ارائه میدهد. همچنین نمای خارجی این آپارتمان را با طراحی ای مدرن و چشم نواز ساخته اند.

این آپارتمان در بهترین نقطه استانبول یعنی مال تپه قرار گرفته است و فاصله ی آن تا دریا تنها یک دقیقه است. سند ملک آماده و مناسب اخذ شهروندی می باشد.

آپارتمان سه خوابه در مال تپه استانبول

آپارتمان سه خوابه در مال تپه استانبول

آنچه درباره مال تپه باید بدانید

منطقه مال تپه موقعیت منحصر به فردی در دریای مرمره دارد. همسایگان این منطقه در استانبول مناطقی هستند که به سرعت در حال توسعه و پویا هستند مانند آتاشهیر، کادیکوی و کارتال.

در این شهر که آب و هوای مدیترانه ای حاکم است، زمستان و بهار خنک و بارانی است. همچنین شما تابستانی گرم و خشک در مالتپه خواهید داشت. از آنجایی که شرایط آب و هوایی مالتپه سبک تر از سایر مناطق استانبول است بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر مثبت می گذارد.

امکانات حمل و نقلی زیادی مانند قطار سریع السیر، İETT و اتوبوس دریایی وجود دارد. همچنین با سرمایه گذاری در منطقه مالتپه شما به فرودگاه Sabiha Gokcen نزدیک خواهید بود.

قیمت ملک مورد نظر

این آپارتمان سه خوابه در مال تپه به علت نیاز صاحب ملک زیر قیمت در حال فروش است و به همین علت قیمتی فوق العاده دارد. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:

02191014574
09192120524
09335144240

لینک پیچ اینستاگرام

شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم

فیلم هایی از داخل واحد:

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.