پروژه در مال تپه با شرایط عالی و در خور توجه!

پروژه در مال تپه با شرایط عالی و در خور توجه!
istanbul
برای فروش - رزیدانس, مسکونی
RH-8246-property

پروژه در مال تپه|عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات پروژه

پروژه در مال تپه در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. که یکی از مناطق شهری مدرن است. این پروژه دو ساختمان می باشد و از 35 طبقه تشکیل شده است. یکی از ساختمان ها تجاری و ساختمان دوم مسکونی می باشد. ساختمان دوم می تواند به طرز مطلوبی برای شروع یک زندگی مناسب باشد.

درباره ی پروژه در مال تپه

مساحت کل زمین 7157.05 متر مربع می باشد. ساختمان مسکونی شامل 364 واحد می باشد. تعداد اتاق خواب های پروژه از یک تا سه متغیر هستند. و همه ی واحد ها یک سالن پذیرایی را دارند. اکثر واحدها دارای یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی هستند. شما می توانید از طبقه 16 به بعد مناظر خیره کننده از دریا داشته باشید.

پروژه در مال تپه

پروژه در مال تپه

امکانات پروژه

این ساختمان در مال تپه از امکانات زیادی برخوردار است. برای مثال می توان به استخر در فضای باز، حمام ترکی، کافه، باشگاه، اتاق بخار و فضای مخصوص بازی کودکان اشاره کرد. این امکانات به شما آرامشی که مد نظرتان هست را ارائه می دهد. این پروژه از لحاظ امنیت کاملا توصیه می شود. زیرا خدمات امنیتی در ساختمان و فضای بازی انجام می شود. به همین علت کودکان شما می توانند در امنیت به بازی بپردازند.

پارکینگ هم در فضای بسته و هم در فضای باز وجود دارد. خدمات ورودی در این ملک انجام می شود. همچنین مسیری برای خروج اضطراری تعبیه شده است.

ویژگی های مثبت پروژه در مال تپه

این ساختمان تنها 200 متر با ایستگاه متروی Kadikoy-Tavsantepe فاصله دارد. که باعث می شود شما دسترسی بسیار مناسبی به بخش آسیایی استانبول داشته باشید. شما همچنین در نزدیکی اتوبان E5 قرار دارید. زندگی در این مکان برای شما بسیار راحت خواهد بود زیرا که شما به مراکز خرید، فرودگاه ها از جمله فرودگاه Sabiha Gökçen و دانشگاه ها نزدیک هستید.

نکاتی که باید به آن توجه کنید

پروژه در حال ساخت است. شما پنجاه درصد آن را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می کنید. مابقی آن را در 24 ماه، یا به صورت نقدی می توانید پپردازید.  ساخت پروژه در سال 2023 به پایان می رسد. سند بعد از پرداخت هزینه موردنظر به صورت نقدی و یا بعد از پرداخت تمامی قسط ها به مشتریان داده می شود.

نقاط مهم در اطراف پروژه

From kadikoy area – within 20 min by car
From kadikoy M4 line to Esenkent – 33 min
To Esenkent M4 line only 3 min by walk from Deluxia Park
Bus station within 2 min by walk
To Gevizli MTR on Marmaray metro line – 9 min by minibus.
MetroBus – 10 min
Sabiha airport – 20 min
To Taksim – 35 min

توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.