آپارتمان75 متری در کارتال ترکیه با شرایطی در خور توجه و کیفیت بالا!

آپارتمان75 متری در کارتال ترکیه با شرایطی در خور توجه و کیفیت بالا!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا125,000 - سیته, مسکونی
RH-8348-property 1 اتاق خواب 1 حمام 75

آپارتمان 75 متری در کارتال ترکیه

این آپارتمان 75 متری در کارتال ترکیه دارای یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی می باشد. همچنین برای اخذ شهروندی کاملا مناسب و توصیه شده است. این آپارتمان در مجتمعی سیته واقع شده  و سند شش دانگ آماده می باشد. شما از این آپارتمان می توانید مناظر شهری و همچنین منظره دریارا مشاهده کنید و لذت ببرید. از لحاظ حمل و نقلی این آپارتمان در نزدیکی خطوط مترو می باشد. این موضوع صدرصد بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

درباره ی کارتال استانبول

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که این مکان از شلوغی دور است و فضایی آرام به شما برای زندگی ارائه می دهد. این منطقه منظره ای بسیار خوب از دریای مارمارا دارد و بر همین اساس برای کسانی که به دنبال موفقیت هستند می تواند گزینه ی خیلی مناسبی باشد. این منطقه می تواند به عنوان پلی به مناطق دیگر استانبول شناخته شود مثل جرایر پرنس. همچنین باید توجه کنید که کارتال به فرودگاه صبیحا نزدیک است. و در وسط اتوبان E5 قرار گرفته است.

امکانات حمل و نقلی

امکانات حمل و نقلی بسیار یکپارچه و جامع می باشد. و این باعث می شود که این منطقه برای سرمایه گذاری گزینه یمناسبی در نظر گرفته شود این منطقه دارای مترویی است که از زیر خیابان بسفر عبور می کند. همچنین حمل و نقل دریایی با استفاده از کشتی ها امکان پذیر است.

مراکز خرید در کارتال

در کارتال مراکز خرید زیادی وجود دارد که علاوه بر اینکه نیاز ساکنین خود را کاملا از بین می برد، بلکه باعث شده است این منطقه به یک نقطه توریستی نیز تبدیل شود. از جمله مراکز خرید حائذ اهمیت می توان به Real Shoppıng Cente، Istanbul Mall، Plateau Mall، Maltepe Mall اشاره کرد. همچنین شما می توانید رستوران ها و کافه های متعددی در این منطقه مشاهده کنید.

فیلم از داخل واحد

قیمت واحد

شما می توانید این ملک 75 متری در کارتال استانبول را تنها با 3,250,000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.