ملک 130 متری در یشیل پینار با موقعیت مکانی عالی| آپارتمان های ایوب سلطان

ملک 130 متری در یشیل پینار با موقعیت مکانی عالی| آپارتمان های ایوب سلطان
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا177,885 - مسکونی, ویلایی
RH-9339-property 130 3 اتاق خواب 2023 سال ساخت

•اطلاعات اولیه در رابطه با ملک 130 متری در یشیل پینار استانبول:

ملک 130 متری در یشیل پینار استانبول دوبلکسی می باشد که از سه اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل شده است. برای زندگی خانوادگی می تواند بسیار مناسب باشد چون فضایی راحت در اختیار شما قرار می دهد. این ملک نوساز است پس از بابت تمیزی و امکانات جای نگرانی نیست. شما می توانید از فضای بالکن و پشت بام واحد دسترسی خوبی به مناظر زیبایی داشته باشید. همچنین در موقعیت مکانی ای بسیار مناسب از امکانات حمل و نقلی مثل مترو قرار دارید. تنها با طی کردن مسافت پنج دقیقه ای می توانید به مترو بروید.

بر روی در ورودی سیستم ویدیو اینترکام نصب شده است. به همین علت شما می توانید کنترل خوبی بر روی خانه داشته باشید. خوب است بدانید که فضای آشپزخانه به سبک آمریکایی ساخته شده و امکانات مخصوص به خود را دارد. در ادامه به بررسی فیلم هایی از فضای داخلی واحد می پردازیم:

• اطلاعات کلی در رابطه با منطقه ایوب سلطان:

ایوب سلطان که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است، مساحتی به حدود 230 کیلومتر مربع دارد و جمعیت حدودی آن 381.110 نفر می باشد. این منطقه یکی از زیباترین مکان های تاریخی استانبول محسوب می شود. مکانی فرهنگی با میراث تاریخی که تمدن های باستانی در قدیم در آن زندگی می کردند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایوب سلطان این است که مکان‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی زیادی مانند کلیساها، مساجد، موزه‌ها را در خود جای داده است. به همین علت هم برای گردشگران و هم برای ساکنین جذاب به نظر می آید.


• بخش های مختلف ایوب سلطان:

سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ایوبسلطان به دلیل موقعیت ممتاز و مسیرهای حمل و نقلی آن در مرکز شهر باعث شده که این شهر از مهمترین مراکز اقتصادی در منطقه باشد. در ایوپسلطان 8 قسمت و 28 محله وجود دارد. هم‌چنین در 50 کیلومتری فرودگاه جدید استانبول و 37 کیلومتری فرودگاه سابیها قرار دارد.


• خدمات درمانی:

زیرساخت های مستحکم، پیشرفته و سازماندهی شده در استانبول باعث به وجود آمدن امکانات مختلف بهداشتی از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها و واحدهای بهداشتی شده اند. از مهم‌ترین مراکز بهداشتی می‌توان به بیمارستان دولتی ایوب سلطان که بزرگترین بیمارستان در بخش اروپایی استانبول است و بیمارستان خصوصی Europe Shafak در محله Gaziosmansasa اشاره کرد.


• مراکز حمل و نقلی:

شما می توانید از طریق حمل و نقل زمینی مانند اتوبوس و تاکسی به ایوب سلطان برسید و همچنین می توانید کشتی های دریایی استفاده کنید که از اوسکودار حرکت می کنند.

• امکانات آموزشی:

در منطقه ایوب سلطان، مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی مختلفی وجود دارد که دارای رتبه های علمی پیشرفته هستند. از مهم ترین مدارس ایوب سلطان می توان به مدرسه Zinda که به دو زبان انگلیسی و عربی تدریس می کند. و مدرسه بین المللی Amjad Al- Uruba که به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی تدریس می کند، اشاره کرد. از مهم ترین دانشگاه های منطقه می توان به این موارد اشاره کرد:Istanbul Ayvansaray University, Gulf University, Cerrahpasa Universities, Altinbas


• قیمت واحد:

شما می توانید این ملک 130 متری در ایوب سلطان را به قیمت 5.000.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.