واحد 120 متری در مال تپه استانبول با فضای داخلی مدرن و با کیفیت!

واحد 120 متری در مال تپه استانبول با فضای داخلی مدرن و با کیفیت!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا127,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8530-property 3 اتاق خواب 1 حمام 2020 سال ساخت 120

درباره ی آپارتمان 120 متری در مال تپه

این واحد 120 متری در مال تپه استانبول دارای 3 اتاق خواب و یک سالن پذیرایی می باشد. این واحد با نت 100 متر و بروت 120 متر در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است.  این واحد را برای سه سال  است که ساخته اند و در حال حاضر غیر مبله و خالی از سکنه می باشد. این واحد فضای داخلی ای مدرن و شیکی دارد که قطعا می تواند انتخاب شما باشد.

امکانات داخلی و خارجی موجود در واحد

شما می توانید دسترسی خوبی به اینترنت  داشته باشید. همچنین این واحد دارای آشپزخانه ای مجهز می باشد که می تواند همه ی نیاز های شما را برآورده سازد. بالکن و منظره ی شهر را می توانید در این آپارتمان 120 متری در مال تپه مشاهده کنید و لذت ببرید. در های واحد از جنس استیل می باشد و کابین دوش شیشه ای در حمام تعبیه شده است. کف واحد با سرامیک کاری است.

سیستم ویدیو اینترکام( Video Intercom) روی درهای واحد قرار گرفته و پنجره ها دو جداره هستند. در واحد اتاق رختکن نیز موجود است. همچنین در واحد نورگیری خوبی انجام شده است که فضایی گرم و دل نشین برای شما ایجاد می کند.

از ویژگی های خارجی موجود در واحد می توان به آسانسور و تقویت کننده( Booster) اشاره کرد و از این بابت نیازی به نگرانی برای کمبود آب نمی باشد.

موقعیت مکانی واحد

این واحد سر خیابان است و به همین علت دسترسی خیلی مناسبی برای شما فراهم می آورد. همچنین شما در نزدیکی اتوبان E5 و ایستگاه مترو قرار گرفته اید. این موقعیت مکانی مناسب علاوه بر دسترسی به شهر به شما فضای طبیعی دل نشینی هم ارائه می دهد که قطعا بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

امکاناتی که در اطراف واحد می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید:

امکانات حمل و نقلی

فرودگاه Sabiha Gökçen Havalimanı در چهارده کیلومتری واحد قرار گرفته
ایستگاه مترو بوس İETT Uzunçayır Metrobüs Durağı ده کیلومتر با واحد فاصله دارد و همچنین ایستگاه مترو M4 – Maltepe Metro İstasyonu در یک کیلومتری قرار گرفته و شما می توانید به ایستگاه تراموا Marmaray Cevizli İstasyonu که در نزدیکی قرار دارد می توانید به راحتی دسترسی داشته باشید.

مراکز درمانی اطراف واحد

Hospital – Süreyyapaşa Göğüs Kalp Ve Damar Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi(933 m)

Emergency Service – Özel Kardelen Tıp Merkezi Acil Servisi(1,2 km)

Family Health Center – Maltepe 20 Nolu Aile Sağlığı Merkezi(477 m)

Health – Baran Ambulans(1,1 km)

مراکز تحصیلی در اطراف آپارتمان

دانشگاه Yeditepe Üniversitesiو خوابگاه دانشگاهی  Maltepe Üniversitesi Maltepe Eğitim Köyü در 2.8 کیلومتری واحد قرار دارد. همچنین شما به مدرسه ی Zümrütevler İlkokulu که در 361 متری واحد است در صورت نیاز  به راحتی دسترسی می توانید داشته باشید. دبیرستان Şehit Er Çağlar Mengü Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi نیز در 328 متری واحد قرار گرفته است.پ
مراکز خرید اطراف
Supermarket Chain – Şok – İstanbul Zümrütevler Kaleyurt Şubesi(41 m)
Grocery – Mehmet Bakkal(30 m)
Mall – İstanbul Hilltown AVM(2,8 km)
Delicatessen – Çınar Kasap(24 m)

 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 120 متری در مال تپه استانبول را به قیمت 3.390.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم
آپارتمان 120 متری در مال تپه

آپارتمان 120 متری در مال تپه

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.