واحد 73 متری در باجیلار استانبول با موقعیتی مناسب| آپارتمان های استانبول

واحد 73 متری در باجیلار استانبول با موقعیتی مناسب| آپارتمان های استانبول
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا90,250 - آپارتمان, مسکونی
RH-9086-property 2 اتاق خواب 1 حمام 73

• اطلاعات اولیه در رابطه با واحد 73 متری در باجیلار استانبول:

این واحد 73 متری در باجیلار دارای دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی است و برای زندگی خانوادگی فضای مناسبی خواهد داشت. بروت این واحد 73 متر و نت آن 53 متر مربع می باشد. شما با خرید این ملک در طبقه ی دوم یک ساختمان چهار طبقه زندگی خواهید کرد. شما می توانید از فضایی که برای بالکن وجود دارد لذت ببرید و استفاده کنید در حال حاضر ملک ذکر شده در باجیلار خالی از سکنه می باشد و غیر مبله است. در صورت خرید واحد سند مالکیت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در ادامه به ویژگی هایی از موقعیت مکانی باجیلار می پردازیم.


1) باجیلار استانبول:

منطقه باجیلار در استانبول ترکیه، یکی از مناطق نسبتا کوچک در مقایسه با بقیه مناطق استانبول است. مساحت آن 22 کیلومتر مربع است. با وجود این مساحت کوچک، حدود 22 محله از معروف ترین محله های استانبول مانند محمود بیگ، منطقه الفاتح، منطقه کمال پاشا، گونسلی و … را شامل می شود. باجیلار یکی از مناطقی است که شاهد گسترش شهری و پروژه های شگفت انگیز مسکن بوده و تمامی خدمات لجستیکی مورد نیاز افراد از جمله بیمارستان ها، مدارس، مساجد، بازارها و مراکز خرید را در تمامی محلات دارا است.

2) موقعیت دقیق این منطقه:

منطقه باجیلار در استانبول اروپایی واقع شده است. از غرب با منطقه کوچکچکمجه هم مرز است، در حالی که از شرق با منطقه Gaziosmanpasa احاطه شده است. از جنوب به باهچلی اولر، وینی بوسنا و گونگرن مشرف است و از شمال با مناطق باشاکشهیر و آرناووتکوی همسایه است. بنابراین، یکی از مراکز حیاتی است که توسط مشهورترین مناطق استانبول احاطه شده است.

3) اهمیت باجیلار در استانبول:

منطقه باجیلار در استانبول را با موقعیت جغرافیایی متمایزش مشخص می کنند. زیرا در شمال فرودگاه آتاتورک واقع شده و تا 130 متر از دریا ارتفاع دارد. شما می توانید با ماشین تا مرکز شهر استانبول در طول مدت زمان نیم ساعت و به فرودگاه آتاتورک 15 دقیقه ای برسید. این شهر را با وجود وسعت کوچکش یک مرکز حیاتی مهم در نظر می گیرند. قرار گرفتن آن در بین مناطق مهم استانبول آن را به مرکزی مهم تبدیل کرده.قرار گرفتن آن در نزدیکی مرکز خرید استانبول، یکی از معروف ترین و مهم ترین مراکز خرید، باعث شده که مردم از منطقه باجیلار به عنوان منطقه ای مهم و مناسب سرمایه گذاری یاد کنند. و علاوه بر این، باجیلار در نزدیکی مراکز خرید بزرگ و مهم دیگری مانند Outlet 212 مشرف به خیابان Basin Express می باشد.


 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 73 متری در مال تپه را با 2.500.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.