آپارتمان 72 متری در کارتال استانبول با موقعیت مکانی ای مناسب!

آپارتمان 72 متری در کارتال استانبول با موقعیت مکانی ای مناسب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا198,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8395-property 1 اتاق خواب 1 حمام 72

درباره ی آپارتمان 72 متری در کارتال استانبول

این آپارتمان 72 متری در کارتال استانبول از یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل شده است. این آپارتمان برای اخذ شهروندی بسار مناسب می باشد . در حال حاضر این واحد خالی می باشد. شما از این آپارتمان می توانید مناظر شهری و دریا را داشته باشید. نوع این ملک مسکونی است و از امکانات رفاهی باکیفیتی برخوردار است. این آپارتمان در نزدیکی اتوبان E5، ایستگاه مترو و مراکز خرید  می باشد. قطعا این موقعیت مکانی عالی می تواند بر روی سطح زندگی شما بسیار تاثیر میگذارد.

ویژگی های حائذ اهمیت کارتال که باید بدانید:

کارتال یک منطقه شگفت انگیز در استانبول است که طیف گسترده ای از فرصت ها را هم برای تجارت و هم برای زندگی ای آرام ارائه می دهد. کارتال که در سمت آسیایی استانبول قرار دارد، یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال دسترسی به مرکز شهر و دریای مرمره هستند. و این موضوع آن را به مکانی ایده آل برای تجارت و گردشگری تبدیل می کند.

موقعیت استراتژیک کارتال امکان دسترسی به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل عمومی و فرودگاه ها را فراهم می کند و حرکت در شهر را آسان می کند. این شهر همچنین دارای دو بندر تجاری مهم استانبول است. این به شرکت ها فرصتی مناسب برای حمل کالا و خدمات به سراسر جهان می دهد.

معروف ترین مکان دیدنی کارتال (جنگل آیدوس در استانبول)

جنگل آیدوس در استانبول یک مقصد محبوب برای دوستداران طبیعت و علاقه مندان به فضای باز است. این جنگل سرسبز که در سمت آسیایی استانبول قرار دارد، زیستگاه انواع گیاهان و جانوران از جمله درختان کاج و بلوط، پرندگان وحشی و… است. بازدیدکنندگان می‌توانند در مسیرهای پرپیچ‌وخم پیاده‌روی کنند یا اسب سواری کنند.

غارها و آبشارهای متعدد را کشف کنند یا به سادگی در محیطی آرام استراحت کنند. این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعی، جاذبه‌های فرهنگی متنوعی مانند خرابه‌های روم باستان و ساختمان‌های عثمانی دارد. 

 مهم ترین دانشگاه های استانبول در کارتال (دانشگاه گدیک)

دانشگاه خصوصی گدیک در استانبول یک موسسه پیشرو در آموزش عالی است که طیف وسیعی از دوره ها و مدرک ها را در رشته های مختلف دارا است و با بیش از 18000 دانشجو به یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی در ترکیه تبدیل شده است.

این دانشگاه خصوصی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه هایی مانند مدیریت بازرگانی، مهندسی، حقوق، علوم بهداشتی و پزشکی ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین امکانات تحقیقاتی عالی را فراهم می کند و طیف وسیعی از بورس های تحصیلی را برای دانشجویان با استعداد در نظر گرفته است.

فیلم از داخل واحد

 

قیمت واحد

شما می توانید این ملک 72 متری در کارتال را با 3.650.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.