واحد 85 متری در مال تپه با موقعیت مکانی ای مناسب| آپارتمان های استانبول

واحد 85 متری در مال تپه با موقعیت مکانی ای مناسب| آپارتمان های استانبول
istanbul
برای فروش - آپارتمان, مسکونی
RH-8733-property

• اطلاعات اولیه در رابطه با واحد 85 متری در مال تپه

این واحد 85 متری در مال تپه استانبول دارای دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی می باشد که فضای مناسبی برای زندگی به خریداران ارائه می دهد. این واحد در طبقه همکف آپارتمان واقع شده است و همچنین موقعیت مکانی ای مناسب دارد که دسترسی شما به نقاط مختلف را فراهم می آورد. شما به امکانات حمل و نقلی بسیار نزدیک هستید .همچنین در نزدیکی اتوبان E5 خواهید بود که در واقع نقطه تماس دو سمت آسیایی و اروپایی استانبول است. این واحد چهار سال کارکرد دارد و می توان گفت که خریداران از فضای داخلی تازه ساختی برخوردار خواهند شد.

مکان های توریستی در مال تپه

برخی مکان ها هستند که چه گردشگر باشید و چه ساکن مال تپه باید از آن ها دیدن کنید. در اینجا به برخی از این اماکن اشاره می کنیم. پارک مالتپه که یکی از بزرگترین پارک های جهان است. مساحتی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار متر مربع دارد. این مساحت آن را به مکانی بسیار عالی برای گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی تبدیل کرده است. همچنین دارای مکان‌های تفریحی،کافه ها و رستوران‌های زیادی است که برای بازدیدکنندگان تجربه ی یک سفر عالی را  تضمین می‌کند.

Buyukada یکی از بزرگترین جزایر استانبول از نظر وسعت می باشد. این جزیره مساحتی بالغ بر 5.4 کیلومتر مربع دارد و فاصله آن از ساحل 2.3 کیلومتر است. همه ی این ها آن را برای افرادی که به دنبال هوایی پاک و فضایی آرام هستند مناسب میسازد. جزیره Buyukada همچنین به خاطر غذاهای دریایی و بستنی های خاص خود مشهور است. Tuzla Marina که یکی از مناطق خرید مالتپه است، کافه ها، رستوران ها، مغازه ها و مراکز خرید زیادی دارد و آن را به مکانی ایده آل برای تفریح ​​و خرید بدون اینکه حوصله تان سر برود تبدیل کرده است.

موقعیت مکانی مال تپه

مالتپه در سمت استانبول آسیایی قرار دارد و به دلیل مشرف بودن به ساحل دریای مرمره که آن را به منطقه ای خاص و آرام تبدیل کرده است، منطقه ای دریایی محسوب می شود. به همین دلیل گردشگران آن را مکانی ویژه برای استراحت می دانند. همه ی این ها باعث می شود که مال تپه مکانی موفق برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات باشد.

جمعیت منطقه مال تپه

جمعیت منطقه مالتپه حدود 450 هزار نفر است و از 18 محله تشکیل شده است. شایان ذکر است که به دلیل فراهم بودن امکانات اولیه و به روز زندگی، اکثر ساکنان منطقه مالتپه از طبقات اجتماعی سطح بالا و تحصیلکرده محسوب می شوند.

مراکز تحصیلی موجود در مال تپه

مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات زیادی در مالتپه وجود دارد. مدارس شامل سه مرحله مهدکودک، ابتدایی و مقدماتی و به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. به عنوان مثال دبیرستان خصوصی آتالار و مدرسه خصوصی آستیک اولو گابای. در مورد دانشگاه ها، دانشگاه مال تپه یکی از دانشگاه های خصوصی معتبر استانبول است. این دانشگاه در سال 1997 تاسیس شد و یکی از دانشگاه های برجسته ترکیه می باشد.

بیمارستان های مال تپه

بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی دولتی و خصوصی در مال تپه استانبول وجود دارد. این موسسات پزشکی خدمات پزشکی کامل و باکیفیت را به مردم ارائه می‌کنند. از مراکز درمانی موجود در مال تپه می توان به بیمارستان عمومی و همچنین یک بیمارستان خصوصی دلتا و همچنین مرکز بهداشت اوزل کارلین اشاره کرد.

قیمت واحد 85 متری در مال تپه

شما می توانید این ملک 85 متری در مال تپه را با 135.000 دلار آمریکا خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.