پروژه مسکونی در مرز بیلیکدوزو و بیوک چکمجه

پروژه مسکونی در مرز بیلیکدوزو و بیوک چکمجه
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا185,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-7796-property 100 2 اتاق خواب 2 حمام از

موقعیت مکانی پروژه

پروژه مسکونی در مرز بیلیکدوزو و بیوک چکمجه نزدیک به اولین ایستگاه متروبوس ،نزدیک به بزرگترین پیاده راه تفریحی ساحل آلباتروس، نزدیک به بیمارستان ها مدارس و دانشگاه ها،نزدیک به مراکز خرید و رستوران ها و … میباشد.

پروژه بیوکچکمجه بزرگترین پروژه نوسازی شهری استانبول به وسعت ۷۷۰۰ مترمربع شامل ۲۴۰۰ واحد مسکونی از ۱۰ فاز مجزا از همدیگر تشکیل میشود. همچنین پروژه نوسازی شهری یا همون کنتسل دونوشوم می باشد.

بخش اول پروژه تکمیل شده است و در حال تحویل می باشد همچنین اسکان در این پروژه در حال انجام است. ساخت بخش دوم در تاریخ 30.12.2023 آغاز می شود و فاز سوم تا یکسال آماده تحویل خواهد شد.  در صورتی که تمایل به خرید این پروژه ی مسکونی دارید باید بدانید که سند پروژه آماده تحویل  می باشد.

پروژه ی مسکونی

پروژه ی مسکونی

چرا این پروژه ی مسکونی گزینه ی مناسبی برای خریداری است؟!

پروژه ی مسکونی در مرز بیلیکدوزو و بیوک چکمجه کاملا مناسب گرفتن اقامت و شهروندی ترکیه می باشد.
پروژه ی مسکونی در مرز بیلیکدوزو و بیوک چکمجه یک گزینه  ی عالی برای خانواده ها است. همچنین این پروژه کاملا مناسب سرمایه گذاری توسط شما عزیزان است. شما می توانید این پروژه را به صورت اقساط بدون سود ،40٪ پیش پرداخت، پرداخت نمایید. اقساط می تواند 12 ماه و یا 24 ماهه باشند.
جالب است بدانید که پروژه تاکسی آبی این منطقه را به مرکز شهر متصل می کند.از دیگر نکات مثبت این پروژه این است که چند آپارتمان و ساختمان کم ارتفاع مناظر زیبایی از دریای مرمره و شهر استانبول را به نمایش می گذارد.
دکوراسیون داخلی و خارجی پروژه با کیفیت بالا طراحی شده است.

امکانات پروژه ی مسکونی

این پروژه از امکانات بسیار بالایی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به کنترل 24 ساعته ساختمان توسط نگهبان ،دوربین های مدار بسته،آبنما، پارک کودک،زمین بسکتبال و والیبال ،پارکینگ سرپوشیده و درعین حال شارژ پایین ساختمان  اشاره کرد. همچنین از جمله امکانات داخلی هر واحد اسپلیت دیواری و سیستم های گرمایش مجزا می باشند.

قیمت واحد های پروژه

یکی ار پیشنهاد های بسیار خوب برای شما واحد مسکونی با دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی به مساحت 100 متر مربع می باشد که به قیمت  185000 دلار آمریکا به فروش می رسد.

لینک صفحه ما در اینستاگرام :  شیوار هوم

فیلم هایی از پروژه

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.