رزیدانس خیابان بغداد استانبول بهترین و لوکس ترین خیابان آسیایی

رزیدانس خیابان بغداد استانبول بهترین و لوکس ترین خیابان آسیایی
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا550,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1788-property 87 تا 690 متر مربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ 2021 سال ساخت از

آشنایی با خیابان بغداد استانبول:

در بخش آسیایی آنهایی که با شهر استانبول آشنایی دارند می دانند خیابانی به زیبایی خیابان بغداد نداریم.

این خیابان به بوتیک های شیک و کافه ها و رستوران ها و بارهای زیبایش شناخته شده است. خیابانی عریض با پیاده روهای عریض که محل مناسبی برای پیاده روی است.

خیابان بغداد در امتداد نوار ساحلی با فاصله بسیار کمی واقع شده است. در این خیابان که بافت شهری بسیار منظم با ساختمان و مجتمع ها و برجهای لوکس با بافتی یکدست است.

این یکدستی در بافت را در کمتر منطقه ای از استانبول می توانید شاهد باشید این پروژه ما هم در این منطقه واقع شده است و دسترسی های خوبی به مترو و خط مارمارا و خطوط حمل و نقل عمومی دارد.

اسکله های کادیکوی و بوستانجی در نزدیکی این پروژه واقع شده اند و ویوی پانوراما به جزایر پرنسس و دریای مرمره از این پروژه در ویوی شما خواهد بود.

مشخصات رزیدانس خیابان بغداد استانبول : 

این پروژه در زمینی به مساحت 44.000 متر مربع ساخته شده است. از 4 برج یا بلوک تشکیل شده است و مجموعا 520 واحد آماده فروش دارد. در هر 4 برج واحد استودیو در نظر گرفته نشده است. و واحدها از یکخوابه موجود است تا 4 خوابه و همینطور واحدهای پنت هاووس که نشان از لاکچری بودن این پروژه است.

واحدهای این پروژه از یکخوابه های 87 متری موجود است تا پنت هاووس 690 متر مربعی و منحصر به فرد ترین پروژه موجود در خیابان بغداد است.

موقعیت مکانی رزیدانس خیابان بغداد استانبول :  

  • فاصله تا ایستگاه مارمارای 2 دقیقه
  • فاصله تا دانشگاه ماراماری 2 دقیقه
  • واقع در خیابان لوکس بغداذ
  • فاصله تا پارک ساحلی و نوار ساحلی جاده بستان 5 دقیقه
  • فاصله تا تونل آوراسیا 10 دقیقه
  • فاصله تا پل بغاز یا همان پل 15 تموز فعلی 15 دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه سابیها گوکچن 30 دقیقه

جالب است بدانید تمامی پروژه هایی که روی این سایت معرفی می شوند را ما قابلیت دریافت تخفیف های فوق العاده برای آنها را داریم. در ارتباطی که با مدیران اصلی این پروژه ها داریم پایینترین قیمت ممکن برای خرید آن پروژه را برای شما اخذ می کنیم.

تیم حقوقی شیوار هوم در تمامی مراحل قرارداد در کنار شما خواهند بود و تمامی ملاحظات حقوقی را برای انجام خریدی مطمئن و مهاجرتی آسان و دریافت شهروندی در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما تضمین میکنند.

کلیه خدمات مجموعه شیوار به غیر از خدمات اخذ شهروندی توسط مجموعه شیوار به شما رایگان ارایه می گردد. و بعد از افتتاح رایگان حساب در بانک زراعت به نام شما از محل اعتبار این شرکت تمامی پولها را به حساب شخصی خود منتقل و تمامی پرداختهای شما برای خرید ملک از حساب شخصی شما به حساب مالک اصلی پروژه انجام می شود.

شیوار هوم در اینستاگرام :  shivar-home
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.