رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول رزیدانس لوکس با امکانات ریزورت 5 ستاره

رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول رزیدانس لوکس با امکانات ریزورت 5 ستاره
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا150,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1829-property 0 اتاق خواب 2017 سال ساخت

آشنایی با موقعیت جغرافیایی پروژه :  

منطقه باجیلار یکی از مناطق بسیار محبوب برای مجتمع سازان و برج سازان استانبول است. بافت این منطقه به واسطه وجود همین رزیدانسها بسیار متفاوت با بافت در هم تنیده و قدیمی استانبول است.

مجتمع های مدرن و در حد هتلهای 5ستاره مجهز با خیابان کشی های جدید و ساختاری مدرن و در عین حال دسترسی به مراکز مهم تفریحی و تجاری و مراکز خرید مهم و معروف و شناخته شده استانبول است.

مراکزی همانند مال آف استانبول و ونیزییا و 212 اوتلت و فروم و مرکز خرید ایکیا و مرکز خرید فلوریا و …، همینطور مراکز تفریحی چون ویالند و آکواریوم استانبول و مناطق تاریخی امینونو و تکسیم و شیشانه در دسترس پروژه ست.

پروژه رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول : 

این پروژه در سال 2017 ساخته شده است. ابتدا برای تبدیل شدن به هتل طراحی و تمامی اتاقهای آن دیزاین شد و مبله و مجهز گردید اما بعد از چند سال فعالیت هتلی تصمیم بر تغییر کاربری کل پروژه به رزیدانس های مسکونی گرفته شد.

دقیقا به همین خاطر تمامی واحدهای این پروژه به صورت فول فرنیش و مبله تحویل می گردد و لازم نیست شما بعد از خرید خیلی خود را درگیر خرید یا تجهیز واحدها نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد این پروژه این است که تماما بر اساس ساختار هتلی طراحی شده است و تمامی امکانات رفاهی و تفریحی یک هتل لوکس 5 ستاره را در درون خود داراست.

واحدها مهیا برای واگذاری برای اجاره است. بدین صورت که این هتل برای 3 سال در صورت تمایل خریدار می تواند ملک شما را گارانتی اجاره با نرخ 6 درصد از مبلغ پرداختی شما برای خرید پروژه نماید.

رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول با 175 واحد آپارتمان قابل فروش از مجموع آپارتمان های فلت استودیو تا آپارتمانهای شه خوابه برای فروش دارد.

رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول توسط شرکت مشهور ترک Ege yapı ساخته شده است.

فیلم واحدهای استودیو رادیسون بلو : 

واحدهای یکخوابه رادیسون بلو : 

آپارتمان های دو خوابه رادیسون بلو :

خدمات رایگان شیوار هوم :  

با شیوار بهترین و ارزشمندترین پروژه های استانبول در دسترس شماست. تخصص ما معرفی بهترین پروژه های شهر استانبول برای انجام خریدی اقتصادی است.

  • در گام نخست مشاوره های تخصصی و فنی مشاورین ما بهترین راهنما برای انجام سرمایه گذاری درست برای شماست. این که پول خود را در چه پروژه ای سرمایه گذاری کنید که برگشت و آورده اقتصادی برایتان داشته باشد کاریست تخصصی و حاصل آگاهی از جغرافیای بازار و شناخت درست بازار املاک شهر استانبول
  • در گام دوم بهترین قیمت های ممکن برای خرید را با توجه به ارتباطات قوی که در پروژه ها داریم برای شما خواهیم گرفت. و این تضمین را خواهید داشت که به اقتصادی ترین قیمت ممکن ملک خود را خریداری می کنید.
  • در گام سوم حساب بانکی در بانکهای ترکیه از محل اعتبار ما در بانکهای ترکیه برایتان به نام خودتان باز خواهیم کرد که تمام پرداختهای شما از طریق حساب بانکی شما به حساب مالک پروژه انجام می شود.
  • در گام چهارم تیم مشاورین حقوقی ما قدم به قدم مسایل حقوقی و قراردادی و مالی همراه شما خواهند بود تا خریدی راحت و با رعایت تمامی نکات حقوقی و قانونی را به انجام برسانید
تا اینجای کار تمامی خدمات ترانسفرها و مشاورها و خدمات حقوقی و افتتاح حساب بانکی برایتان به رایگان توسط دفتر ما انجام می شود و شما بابت این خدمات یک ریال هم به همکاران ما پرداخت نخواهید کرد. 

بعد از تکمیل کارهای خرید شما و صدور برگه تایید سرمایه گذاری شما راه به تیم حقوقی خود معرفی می نماییم که کارهای پرونده شهروندی خود را با این عزیزان پیش برده و بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ( حدود سه ماه) شهروندی خود را دریافت نمایید.

آفر رایگان پروژه رزیدانس رادیسون بلو باجیلار استانبول : 

در پروژه رادیسون بلو باجیلار هزینه حدود 5000 تا 7000 دلاری تیم حقوقی برای دریافت شهروندی یک خانواده به عنوان خدمات رایگان ما به شما ارایه می گردد و نیازی نیست این هزینه را هم پرداخت نمایید.

شیوار هوم در اینستاگرام :  Shivar Home 
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.