واحد 85 متری در باجیلار با فضای داخلی مناسب| آپارتمان های استانبول

واحد 85 متری در باجیلار با فضای داخلی مناسب| آپارتمان های استانبول
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا104,330 - آپارتمان, مسکونی
RH-9107-property 2 اتاق خواب 1 حمام 85

• اطلاعات اولیه در رابطه با واحد 85 متری در باجیلار:

این واحد 85 متری در باجیلار استانبول دارای دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی می باشد. متراژ دقیق این واحد به این صورت است که بروتی به مساحت 85 متر دارد و نت آن 80 متر مربع است. شما با خرید این ملک در طبقه ی اول یک ساختمان سه طبقه زندگی خواهید کرد واحد غیر مبله و خالی از سکنه می باشد. فضای داخلی این واحد می تواند برای زندگی خانوادگی مناسب باشد، همچنین امکانات ابتدایی ای مثل آسانسور و تجهیزات گرمایشی موجود است. در ادامه به بعضی از مواردی که باعث شده باجیلار گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری باشد می پردازیم.


• دلایلی که سبب در نظر گرفتن باجیلار به عنوان منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری می شود؟

  1. گسترش مکان های باستانی و مساجد تاریخی، باجیلار استانبول را به یک منطقه توریستی زیبا تبدیل کرده است. این مسئله باعث ایجاد چندین مرکز گردشگری و سرمایه گذاری در این منطقه شده است.
  2. نزدیکی باجیلار به بزرگراه 80-E آن را به منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده.
  3. منطقه باجیلار به علت اقتصاد قوی شناخته شده. این منطقه دارای بزرگترین منبع اقتصادی در ترکیه است زیرا مرکز بسیاری از شرکت های بزرگ مانند شرکت های خودروسازی و شرکت های نساجی در آن وجود دارد. همه این ها علاوه بر مرکز چاپ روزنامه و موسسات مطبوعاتی اصلی در ترکیه می باشد.
  4. این منطقه از شبکه پیچیده ای از امکانات حمل و نقلی مختلف برخوردار است که در رأس این امکانات مترو قرار دارد. مترو در این منطقه دسترسی و ارتباط بین شهرهای مختلف استانبول را بسیار آسان کرده و در وقت ساکنان صرفه جویی می کند. این امر باعث انجام بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری در باجیلار شده.
  5. شاید مهمترین ویژگی منطقه باجیلار جاده اصلی Basin Express در مجاورتش باشد که عصب اصلی شهر استانبول است. این موضوع سرمایه گذاران را برای ایجاد سرمایه گذاری های مختلف و شهری مشتاق کرده.
  6. پروژه های منطقه باجیلار علاوه بر طرح‌های شهری و امکانات هوشمند، دارای بیشتر عناصر متمایزکننده گردشگری، لوکس و سرمایه‌گذاری هستند.

• برخی از جاذبه های باجیلار:

میدان باجیلار: موقعیتی مرکزی را به خود اختصاص داده و در قلب منطقه باجیلار واقع شده است.

خیابان promenade : این خیابان به ویژه در ایام تعطیلات و عصرها یکی از شلوغ ترین مکان ها به شمار می رود. زیرا کافه ها، رستوران ها و مغازه های زیادی را در بر می گیرد و یکی از مهم ترین مکان ها برای پیاده روی به شمار می رود.

کاخ عثمانی: ساختمانی سه طبقه است که در مساحتی وسیع ساخته شده و یکی از مهم ترین مکان هایی است که توجه ها را به خود جلب می کند، زیرا نشان دهنده تمدن باستانی عثمانی است. در منطقه Inonu در پارک Ertuğrul منطقه باجیلار واقع شده است. در داخل این کاخ رستورانی وجود دارد که لذیذترین و متمایزترین غذاهای ترکی را سرو می کند.

مال اوت لت 212: یکی از مهمترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید همواره حراج ها و تخفیف هایی بر روی محصولات خود قرار میدهد به همین علت گزینه ای مناسب برای خرید خواهد بود.


• قیمت واحد

شما می توانید این ملک 85 متری در باجیلار را با 2.800.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.