واحد 80 متری در مال تپه با امکانات داخلی مناسب| آپارتمان های مال تپه

واحد 80 متری در مال تپه با امکانات داخلی مناسب| آپارتمان های مال تپه
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا83,200 - آپارتمان, مسکونی
RH-8870-property 2 اتاق خواب 1 حمام

اطلاعات اولیه در رابطه باواحد 80 متری در مال تپه:

این واحد در مال تپه استانبول با بروت 80 متر مربع و نت 70 متر مربع فضای داخلی ای بسیار مناسب برای زندگی به شما ارائه می دهد. شما می توانید از دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی موجود در واحد استفاده کنید. ساختمانی که واحد در آن ساخته شده یک ساختمان چهار طبقه است که این واحد در طبقه ی دوم واقع شده است. این واحد غیر مبله می باشد و در حال حاضر خالی از سکنه است.

موقعیت مکانی مال تپه استانبول:

منطقه مالتپه در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این منطقه مشرف به دریای مرمره است. همچنین دارای چشم اندازهای جذاب از دریای مرمره نیز می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این منطقه این است که برخی از مجتمع های مسکونی نمای وسیع و متمایزی به جزایر پرنس دارند. تصور کنید که در بالکن آپارتمان خود نشسته اید و در مقابل شما مناظر خیره کننده ای از جزایر پرنس را مشاهده می کنید. قطعا بسیار زیبا و رویایی خواهد بود. این منطقه حدود 26 کیلومتر از فرودگاه بین المللی Sabiha فاصله دارد.

مشخصه مالتپه این است که با ماشین حدود نیم ساعت از تکسیم فاصله دارید. این منطقه یکی از غنی ترین مناطق استانبول از نظر در دسترس بودن حمل و نقل عمومی است. قطاری به نام متروی مارمارای وجود دارد که بخش های آسیایی و اروپایی را به هم متصل می کند و از منطقه مالتپه می گذرد. همچنین بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، دانشگاه ها، مدارس و استراحتگاه های ساحلی در این منطقه وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی ها وجود یک مدرسه بین المللی عربی در نزدیکی منطقه مالتپه است.

مال تپه برای چه چیز هایی معروف است؟

مکان های گردشگری مالتپه استانبول بسیار زیاد است به طوری که افراد زیادی را به خود جذب میکند. اینجا جایی است که بسیاری از ساکنان بخش آسیایی استانبول برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغتشان به آم هجوم می آورند.

یکی از مشخصه های منطقه مالتپه داشتن آرامش و در عین حال پیچیدگی های اجتماعی و فرهنگی می باشد و این یکی از مهم ترین دلایلی است که آن را به یکی از بهترین مناطق سرمایه گذاری املاک تبدیل می کند. همچنین به دلیل دوری از سر و صدای استانبول متمایز است. آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی در مالتپه با چشم انداز دریا و جزایر پرنس بسیار پر طرفدارند. برای کسانی که مایل به اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری هستند تا 250 هزار دلار می توانند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند، و با این قیمت فرصت های ملکی برجسته ای برای افراد در منطقه وجود دارد.

 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 80 متری در مال تپه را با 2.280.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.