آپارتمان های کادیکوی| واحد 75 متری در استانبول مناسب اخذ شهروندی

آپارتمان های کادیکوی| واحد 75 متری در استانبول مناسب اخذ شهروندی
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا144,200 - آپارتمان, مسکونی
RH-8623-property 1 اتاق خواب 1 حمام 75

واحد 75 متری در کادیکوی:

این واحد 75 متری در کادیکوی استانبول دارای شرایط مناسبی می باشد که می تواند کیفیت زندگی شما را تضمین کند. این واحد از یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل شده. و شما می توانید به راحتی از فضایی که در اختیارتان است نمای شهری را ببینید و از مناظر شهر کادیکوی لذت ببرید. سند مالکیت این ملک آماده می باشد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. در این واحد 75 متری شما می توانید امکانات کاملی را مشاهده کنید که نیاز شما را قطعا برطرف خواهد ساخت.

موقعیت مکانی این واحد بسیار مناسب و توصیه شده است زیرا شما به نقاط مهمی مثل اتوبان E5 دسترسی خواهید داشت. این اتوبان یکی از مهم ترین بزرگراه های استانبول  می تواند در نظر گرفته شود زیرا که از منطقه Tuyap در بیوکچکمجه شروع می شود، از منطقه بیلیکدوزو و سپس از تنگه معروف بسفر عبور می کند تا به بخش آسیایی استانبول برسد. به صورت کلی می توان گفت که نقطه تماس دو سمت اروپایی و آسیایی استانبول است.

همچنین شما به امکانات حمل و نقلی ای دسترسی دارید که می تواند آرامش و رفاه زیادی برای شما فراهم آورد. از جمله امکانات حمل و نقلی می توان به ایستگاه مترو و مترو بوس اشاره نمود.

فضای داخلی واحد در کادیکوی به چه شکل است؟

 با محله کادیکوی استانبول بیشتر آشنا شوید!

کادیکوی در بخش آسیایی استانبول واقع شده است که توسط مناطق آتاشهیر، اوسکودار، مال تپه احاطه شده است و از جنوب مشرف به دریای مرمره است که باعث می شود منظره ای جادویی در دسترس ساکنین باشد. نزدیکی آن به پل بسفر و برج Maidens، آن را به یک منطقه گردشگری حیاتی و متمایز تبدیل می کند. کادیکوی یکی از زیباترین مناطق گردشگری استانبول آسیایی است که به دلیل وجود فضای سبز زیاد در باغ ها و پارک هایش و همچنین ساحلی که در دریای مرمره دارد، می باشد.

اگر قصد خرید ملک در کادیکوی را دارید، باید خودتان را برای مکان های فوق العاده این شهر آماده کنید. مکان های دیدنی در منطقه کادیکوی وجود دارد که نه تنها برای ساکنان این شهر بلکه برای گردشگران نیز جذاب به نظر می آید. در زیر می توانید برخی از مکان های شناخته شده کادیکوی را مشاهده کنید.

Moda (فروشگاهی با لباس های مد روز دنیا_ Selimiye Barracks and Florence Nightingale (موزه)_ Haydarpasa (ایستگاه راه آهن)_ Ayia Efimia Greek Orthodox (کلیسا)_ Bagdat (خیابان)_ Sureyya ( خانه اوپرا)_ Istanbul Toy Museum( موزه)

چرا سرمایه گذاری در کادیکوی توصیه می شود؟

موقعیت مکانی کادیکوی به طور قابل توجهی خوب است. شما در منطقه مشکل حمل و نقل نخواهید داشت زیرا بسیاری از گزینه های حمل و نقل عمومی مختلف زندگی شما را آسان تر می کند. گزینه های خرید در این منطقه نیز بی شمار است. علاوه بر آن، خیابان ها و مناطق معروفی برای خرید نیز در این منطقه شهرت دارند. رویدادهای هنری، گالری‌های هنری، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، و بسیاری از فعالیت‌های مفید دیگر را به راحتی می توانید در کادیکوی پیدا کنید.

 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 75 متری در کارتال را با 3,875,000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.