آپارتمان 62 متری در کایتانه استانبول با قیمتی مناسب!

آپارتمان 62 متری در کایتانه استانبول با قیمتی مناسب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا129 - آپارتمان, مسکونی
RH-8426-property 1 اتاق خواب 1 حمام 62

درباره ی آپارتمان 62 متری در کایتانه

این آپارتمان 62 متری در کایتانه از یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل شده است. این آپارتمان با بروت 62 متر مربع و نت 45 متر مربع در طبقه ی دوازدهم یک ساختمان چهارده طبقه قرار گرفته است. این واحد دو سال کارکرد دارد و غیر مبله است. یک سرویس بهداشتی در این ملک ساخته شده است. منظره ی سمت جنوب، شمال، شرق را می توانید از این ملک مشاهده کنید.

آپارتمان در کایتانه استانبول

آپارتمان در کایتانه استانبول

ویژگی های داخلی آپارتمان

درهای واحد از جنس استیل می باشد و در ملک کابین دوش تعبیه شده است. تعبیه هوا در واحد انجام پذیر است. کف ساختمان پارکت می باشد. همچنین این واحد نور خوبی دارد و روشن می باشد. آپارتمان 62 متری در کایتانه دارای تراس نیز می باشد.

ویژگی های خارجی

از جمله ویژگی های خارجی این ملک می توان به آسانسور، امنیت بالا، عایق گرمایشی اشاره کرد. فضای خارجی و داخلی ای برای پارکینگ در نظر گرفته شده است و شما می توانید از پارکینگ مد نظر خودتان در هر کدام یک از این فضا ها استفاده کنید. مخزن آب نیز در این ملک وجود دارد و به همین علت نگران قطعی آب نباشید. خروج اضطراری نیز در این هتل تعبیه شده است، در صورت نیاز می توانید از این طریق از ساختمان خارج شوید.

موقعیت مکانی

این واحد در نزدیکی خیابان می باشد به همیت علت شما دسترسی مناسبی به نقاط مهمی از شهر خواهید داشت. همچنین شما می توانید منظره شهر را از این واحد ببینید و لذت ببرید. این واحد در مرکز شهر واقع شده و از امکانات حمل و نقلی مناسبی برخوردار است. این قطعا می تواند بر روی سطح کیفیت زندگی شما تاثیر به سزایی بگذارد.

درباره ی کایتانه

کایتانه در سمت اروپایی استانبول واقع شده و در امتداد سواحل رودخانه های Alibeyköy و Kağıthane قرار گرفته است. کایتانه شهری است که در حال حاضر به عنوان بخشی از یک منطقه بزرگ توسعه املاک و مستغلات در نظر گرفته می شود. همچنین این منطقه در حال حاضر به عنوان یک منطقه ی محبوب برای پیک نیک رفتن می باشد که در واقع به اسم منطقه ی آب های شیرین اروپا شناخته شده است.

قیمت واحد

شما می توانید این ملک 62 متری در کایتانه را تنها با 2.375.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.