آپارتمان های کارتال| واحد 75 متری با نمای دریا و شهر و قیمت مناسب!

آپارتمان های کارتال| واحد 75 متری با نمای دریا و شهر و قیمت مناسب!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا114,800 - آپارتمان, مسکونی
RH-8717-property 1 اتاق خواب 1 حمام 75

اطلاعات اولیه درباره ی واحد 75 متری کارتال

این واحد 75 متری فوق العاده و با کیفیت در کارتال استانبول برای افرادی که به دنبال اخذ شهروندی می باشند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. پس اگر به دنبال اقامت در ترکیه هستید، خرید این واحد می تواند راه حلی مناسب باشد. این واحد دارای سند پایان کار نیز می باشد به این معنی است که سازنده اتمام ساخت واحد را به شهرداری اعلام می کند.

این واحد 75 متری از یک سالن پذیرایی و یک اتاق خواب تشکیل شده است که می تواند فضای مناسبی برای زندگی به شما ارائه دهد. این واحد مناظر بسیار زیبایی از شهر و دریا را می تواند به شما نشان دهد. به همین علت هم برای دوستداران مناظر شهری و هم دوستداران طبیعت مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های این واحد این است که به شما این امکان را می دهد تا دسترسی مناسبی به امکانات حمل و نقلی داشته باشید. و این موضوع قطعا بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

کارتال استانبول

کارتال یک منطقه در استانبول ترکیه است. این منطقه که در سمت آسیایی شهر قرار دارد، با جمعیتی بالغ بر 500000 نفر به خاطر مناظر زیبا و تاریخ غنی خود مشهور است. در مورد این منطقه باید توجه داشت که توسعه و مدرنیته آن در حال پیشرفت می باشد، بسیاری از مجتمع های مسکونی مدرن و پروژه های دیگر در این منطقه در حال ساختند. چیزی که سرمایه گذاری در این منطقه را تضمین می کند نزدیکی آن به مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر و همچنین امکان یافتن آپارتمان های مشرف به دریا و فضای سبز است.

دسترسی به امکانات مختلف در کارتال

به علت امکانات حمل و نقلی کامل و به روز این منطقه مشکلی از بابت دسترسی به نقاط دیگر وجود ندارد و می توانید زندگی آرامی برای خود بسازید. کارتال مکانی عالی برای زندگی و تحصیل است زیرا فرصت های آموزشی متنوعی را ارائه می دهد. شما می توانید  از مدارس ابتدایی تا دانشگاه ها و موسسات خصوصی دیگر در این منطقه بیابید. یا از فعالیت های فرهنگی و تفریحی زیادی که وجود دارد لذت ببرید. مراکز درمانی در کارتال استانبول هر ساله با کمک فناوری های جدید در حال پیشرفت هستند. این مراکز قادر به ارائه بهترین خدمات ممکن به بیماران هستند و علاوه بر این می توانند خدمات گسترده ای را نیز ارائه دهند.

فیلم از واحد

قیمت واحد 75 متری 

شما می توانید این ملک 75 متری در کارتال استانبول را به قیمت 3.100.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.