آپارتمان 120 متری در اورتاکوی مناسب برای اخذ شهروندی!

آپارتمان 120 متری در اورتاکوی مناسب برای اخذ شهروندی!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا110,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8596-property 1 اتاق خواب 1 حمام

درباره آپارتمان 120 متری در اورتاکوی استانبول

این آپارتمان 120 متری در اورتاکوی استانبول برای اخذ شهروندی مناسب می باشد. شما با خرید این آپارتمان می توانید دسترسی مناسبی به امکانات حمل و نقلی داشته باشید و از این جهت جای نگرانی ای نیست. برای مثال دسترسی مناسبی به ایستگاه اتوبوس خواهید داشت. فضای داخلی انی آپارتمان از یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل می شود.

درباره ی اورتاکوی استانبول بیشتر بدانید:

اورتاکوی یکی از محله های محبوب استانبول است که مسجد باشکوه این منطقه می تواند به عنوان یک نقطه گردشگری مشهور شناخته شود. این مسجد در زیر بخش اروپایی پل بسفر واقع شده است. بازار زیبا و رنگارنگ اورتاکوی در بین مسجد، کلیسا و کنیسه واقع شده است. فضای پر جنب و جوش این منطقه  آن را به مکان مورد علاقه بازدیدکنندگان تبدیل کرده است.

اورتاکوی دارای رستوران های شبانه روزی،کافه ها، میدان اسکله مشرف به بسفر و فروشگاه‌هایی است که اقلام شگفت‌انگیزی از جمله اشیاء جالب، سوغاتی‌ها، صنایع دستی و… را می‌فروشند. وقتی به تاریخ اورتاکوی نگاه می کنیم، متوجه می شویم که در زمان های قدیم به آن آرخیون می گفتند و در دوره بیزانس به کلیدون معروف بود. همچنین خوب است بدانید که در امتداد خط ساحلی اورتاکوی مکان های تفریحی محبوبی وجود دارد.

جاذبه های اورتاکوی که می تواند هر کسی را به خود جذب کند:

شما در اوتاکوی استانبول می توانید از تنوع بی نظیر غذاها با ملیت های متفاوت لذت ببرید.  همچنین از جاهایی که می توان برای غذا خوردن به آن اشاره کرد میدان اورتاکوی و خیابان Dereboyu می باشد.

عمارت اسما سلطان که با شکوه و عظمت خود درست در کنار مسجد اورتاکوی قرار گرفته است نیز ارزش دیدن دارد. این عمارت به عنوان هدیه عروسی برای اسما سلطان، دختر سلطان عبدالعزیز، پس از ازدواج او با مهمت پاشا چرکس ساخته شد. پس از مرگ اسما سلطان در سال 1848، این عمارت در زمان‌های مختلف به دختران سلطان عبدالحمیت دوم داده شد و بین سال‌های 1915-1922 به عنوان مدرسه یونانی و تونل مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1950 بارها دست به دست شد و در سال 1975 دچار آتش سوزی شد. این عمارت که توسط مجموعه مارمارا در دهه 90 خریداری شد، بازسازی شده است و امروزه به عنوان محل برگزاری مراسم عروسی، جلسات و رویدادها مورد استفاده قرار می گیرد.

 قیمت واحد

شما می توانید این ملک 120 متری در اورتاکوی استانبول را با 110.000 دلار آمریکا خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم

فیلم از داخل واحد

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.