واحد یک خواب در برج عمار |یکی از بهترین برج های استانبول با امکانات رفاهی عالی!

واحد یک خواب در برج عمار |یکی از بهترین برج های استانبول با امکانات رفاهی عالی!
istanbul
برای فروش - آپارتمان, مسکونی
RH-9497-property 80 1 اتاق خواب 1 حمام

• واحد یک خواب فروشی در برج عمار|عکس+قیمت +موقعیت مکانی

واحد یک خواب فروشی در برج عمار یکی از برج های استانبول واقع شده است. برج عمار در منطقه اسکودار یکی از برج های معروف در استانبول می باشد که همه به دنبال سرمایه گذاری در آن هستند. این واحد یک خواب در طبقه اول بلوک B واقع شده است و برای دریافت اقامت می تواند گزینه ی خوبی باشد.


1) امکانات داخلی موجود در واحد:

واحد یک خواب در برج عمار استانبول دارای امکانات رفاهی ای می باشد که می تواند قابل توجه باشد. برای مثال آشپزخانه باز با متریال بسیار عالی در واحد کار شده است. و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی در واحد وجود دارد. فر،گاز، هود و ماشین ظرفشویی از برند های بسیار مناسب و باکیفیت در آشپزخانه قرار داده شده است. در قسمت بهداشتی واحد می توانید از امکانات وان و رخت کن استفاده کنید. اتاق خواب واحد بسیار بزرگ است و فضا به نحوی است که برای سه نفر هم حتی می تواند کافی باشد.


2) امکانات رفاهی موجود در برج عمار:

از جمله امکاناتی که شما می توانید در این واحد از آن بهره ببرید. امکانات پارکینگ، لابی من مجلل و  مرکز خرید عمار با برند های بی نظیر دنیا می باشد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در باشگاه ورزش کنید، و یا از امکانات استخر سرپوشیده استفاده کنید. سونا، رستوران ها و کافه های شیک برای ساکنان نیز وجود دارد که می تواند به عنوان یک نکته ی مثبت در نظر گرفته شود. اتاق بیلیارد هم در برج موجود است که می تواند برای دوستداران این ورزش جالب باشد.


3) فاصله واحد یک خواب فروشی در برج عمار تا اماکن دیگر:

واحد یک خواب در برج عمار تا پل اول 8 دقیقه فاصله دارد. شما در نزدیکی مرکز خرید متروپل، واترگاردن و اوپتیموم قرار دارید. و همچنین ویو تپه چاملیجا را می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید. فاصله 15 دقیقه ای تا جاده بغداد که یکی از بهترین و معروف ترین خیابان های استانبول می باشد هم از دیگر نکات قابل توجه این واحد است.


4) قیمت واحد در برج عمار استانبول:

فروش واحد اکازیون به صورت اقساطی در برج عمار صورت می گیرد. شش میلیون و سیصد هزار لیر پیش پرداخت به صورت نقد دریافت خواهد شد. هفت قسط سالانه بیست و دو هزار و پانصد هزار دلاری نیز باید پرداخت شود. زمان پرداخت قسط یکم آگوست هر سال می باشد.  اولین قسط در یکم آگوست 2024 انجام می شود. سند واحد فروشی یک خواب آماده انتقال در اداره اسناد رسمی می باشد.

توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم

5) فضای داخلی واحد:
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.