پروژه مسکونی در بشیکتاش بخش اروپایی استانبول با کیفیتی بالا!

پروژه مسکونی در بشیکتاش بخش اروپایی استانبول با کیفیتی بالا!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا505,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8413-property 1 اتاق خواب 1 حمام 2024 سال ساخت

پروژه مسکونی در بشیکتاش

پروژه مسکونی در بشیکتاش می تواند فراتر از رویاهای شما باشد.  این پروژه که مفهوم زندگی ای آرام و خانوادگی را در اولویت قرار می دهد، در مجموع از 10 بلوک تشکیل شده است. 295 آپارتمان در این بلوک های مسکونی وجود دارد. در این پروژه شما می توانید واحد هایی با یک سالن پذیرایی و دو اتاق خواب تا یک سالن پذیرایی و شش اتاق خواب مشاهده کنید. این پروژه واحد های دوبلکس هم به شما ارائه می دهد. این واحد های دوبلکس انواع مختلفی دارند که شما می توانید طبق سلیقه ی خدتان انتخاب کنید برای مثال بعضی از واحد های دوبلکس تراس دارند.

موقعیت مکانی پروژه

پروژه مسکونی در بشیکتاش درست در قلب استانبول قرار دارد و این باعث می شود که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را به خریداران ارائه کند. با زندگی در نزدیکی دریا شما از مناظر فوق العاده زیبا در هر زمانی که بخواهید می توانید استفاده کنید. همچنین شما با تنگه بسفر تنها پنج دقیقه فاصله دارید. به صورت کلی پروژه در نزدیکی مراکز خرید معروف، مدارس، بیمارستان ها و امکانات حمل و نقل عمومی می باشد!

اگر بخواهیم به صورت دقیق بیان کنیم این ملک تنها 10 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس و مراکز خرید  فاصله دارد. تنها با پانزده دقیقه می توان به ساحل رسید و همچنین بیمارستان در پنج دقیقه ای ملک قرار دارد.

پروژه مسکونی در بشیکتاش

پروژه مسکونی در بشیکتاش

امکانات رفاهی موجود در پروژه

از جمله امکانات موجود در پروژه که می توان به آن اشاره کرد سالن ورزشی ای کاملا مجهز، استخر سر پوشیده، فضای سبز، سونا و حمام ترکی هستند. این امکانات رفاهی مطمعنا بر روی سطح زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت و باعث می شود زندگی ای آرام و در عین حال با کیفیت بالا داشته باشید.

تحویل پروژه

پروژه در آخر 2024 به ساکنین محترم تحویل داده می شود. در حال حاضر این پروژه درحال ساخت می باشد. فروش به صورت نقد و اقساطی صورت می پذیرد. پنجاه درصد قیمت به صورت پیش پرداخت دریافت می شود و مابقی آن در اقساط 24 تا 30 ماهه باید پرداخت شود.

 قیمت واحد

شما واحد با یک اتاق خواب و یک سالن پذیرایی در پروژه ی مسکونی بشیکتاش را می توانید با 505.000 دلار خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:
02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.