سرمایه گذاری در اسنیورت ترکیه با خرید آپارتمان 145 متری!

سرمایه گذاری در اسنیورت ترکیه با خرید آپارتمان 145 متری!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا88,461 - آپارتمان, مسکونی
RH-8268-property 3 اتاق خواب 2 حمام 145

آپارتمان 145 متری در اسنیورت

آپارتمان 145 متری در اسنیورت در طبقه ی چهارم ساختمان وجود دارد. در این واحد یک اتاق پذیرایی و سه اتاق خواب ساخته شده است. آسانسور در این ساختمان تعبیه شده. پس لازم نیست نگران رفت و آمد به واحدتان باشید.

موقعیت مکانی اسنیورت

اسنیورت در قسمت اروپایی شهر استانبول می باشد. این منطقه در همسایگی شمال باهشهیر و آرناووت کوی قرار گرفته است. در سمت جنوب می توانید بلیکدوزو و  آوجیلار را مشاهده کنید. در سمت شرق کیوکچکمجه و در سمت غرب بیوکچکمجه دیده می شود. کل مساحت این منطقه 2770 کیلو متر مربع می باشد که در نوع خود می تواند بزرگ و گسترده باشد.

امکانات اسنیورت

شما با زندگی در آپارتمان 145 متری در اسنیورت می توانید امکانات زیادی داشته باشید.  و این صدرصد بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت. برای مثال منطقه از لحاظ امکانات تحصیلی کاملا غنی است. شما می توانید دبستان، دبیرستان، کالج و دانشگاه های زیادی در این منطقه مشاهده کنید که همه ی آن ها از لحاظ کیفیتی و نحوه ی تدریس کاملا تایید شده هستند.

مراکز درمانی بسیار خوب و زیادی در این منطقه وجود دارد. پس از لحاظ حفاظت از سلامتی تان لازم نیست که اصلا نگران باشید. در کنار بیمارستان های خصوصی بیمارستان های دولتی هم به شهروندان خدمات ارائه می دهند. همچنین کلینیک های تخصصی و دکتر های خارجی معروفی را می توانید در این منطقه مشاهده کنید.

نکات قابل توجه درباره ی اسنیورت

در این منطقه به زودی مترو محمود بی ساخته می شود که اسنیورت را به راحتی به شیشلی متصل می کند، به همین علت دیگر ایرادی از سیستم حمل و نقلی این منطقه نمی توان گرفت در اسنیورت شما می توانید از مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه بهره مند شوید، این مراکز نیاز های شما را برطرف خواهند ساخت.

سرمایه گذاری در اسنیورت

با توجه به پیشرفت این منطقه در دوران اخیر و همچنین توجه حائز اهمیت دولت به اسنیورت می توان گفت که سرمایه گذاری در این منطقه می تواند مناسب باشد. شما برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با این واحد می توانید با شیوار هوم در تماس باشید:

قیمت این آپارتمان 145 متری در اسنیورت 2.300.000 لیر ترک می باشد.

02191014574
09192120524
09335144240

فیلم از داخل واحد

لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.