پروژه یدی ماوی استانبول منطقه زیتین بورنو

پروژه یدی ماوی استانبول منطقه زیتین بورنو
Yedikule, Güntekin Sk. No:9, 34107 Fatih/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا302,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1525-property 70 متر به بالا 1 اتاق خواب 1 حمام 2011 سال ساخت

پروژه ساحلی بی نظیر در منطقه زیتین بورنو :

(پلاک اول دریای مرمره در قلب تجاری شهر استانبول)

این پروژه یکی از بی نظیرترین پروژه های در دست فروش در کل استانبول است. که پلاک اول دریا و بدون هیچ مانعی برای ویو پانورامای شما به دریای مرمره است. در زمینی به مساحت 63.500 متر مربع ساخته شده است. در 6 بلوک رزیدانس و یک هتل 5 ستاره و بین بلوکها حداقل 130 متر فاصله وجود دارد. در مجموع 51.500 متر مربع مساحت فضای سبز این پروژه است.

“شیوار هوم این پروژه را به ارزانترین قیمت ممکن برای شما خرید میکند.” 

امکانات رفاهی پروژه یدی ماوی استانبول زیتین بورنو : 

مساحت زیر ساخت امکانات رفاهی این پروژه هم حدود 4000 متر مربع است که شامل استخر روباز و محل برای تخت و چتر و گرفتن حمام آفتاب و استخر سرپوشیده و محل بازی کودکان و زمین بازی برای بزرگسالان و حمام ترکی و سونا بخار و سونا خشک، اسپا و ماساژ ، سالن بدنسازی ، محل نگهداری حیوانات خانگی و کلی امکانات تفریحی و رفاهی دیگر است که جزو امکانات مشاع و قابل استفاده برای تمامی ساکنین است.

فروشگاههای برند بنامی در این پروژه لذت خرید از بهترین مارک های ترک و غیر ترک را در مرکز خرید این پروژه برای شما فراهم میکند در ضمن در این پروژه دسترسی عالی به رستوران ها و کافه های لوکس آن خواهید داشت. امکاناتی چون نگهبانی 24 ساعته امنیتی بی نظیر را به شما ارایه می نماید.

موقعیت مکانی پروژه یدی ماوی استانبول زیتین بورنو : 

واحد های پروژه از یک خوابه تا پنت هاوس 7.5 خوابه و از متراژ 70 متر تا 735 متر می باشد. این پروژه دسترسی عالی هم به مراکز خرید و مراکز تاریخی و فرهنگی و همینطور به شاهراههای حمل و نقلی شهر استانبول دارد. دسترسی حدود 15 دقیقه ای بدون ترافیک شهری با تکسیم و همینطور دسترسی عالی به مترو و خط مارمارای و تونل ماشین رو بین آسیایی و اروپایی که از زیر تنگه بوسفر می گذرد و همینطور در کنار اتوبان واقع شده است.

قیمت های این پروژه هم بسیار عالی هست با توجه به موقعیت مکانی منحصر به فردی که دارد میتواند یکی از پروژه های بسیار عالی برای سرمایه گذاری شما در املاک ترکیه باشد.

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.