پروژه 42 ماسلاک استانبول کامل ترین پروژه ماسلاک

پروژه 42 ماسلاک استانبول کامل ترین پروژه ماسلاک
Maslak, Ahi Evran Cd. No:6, 34485 Sarıyer/İstanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا322,000 - رزیدانس, مسکونی
RH-1554-property 69 تا 269 0 اتاق خواب 1 حمام 2012 سال ساخت از

اطلاعات کلی درباره پروژه :

پروژه 42 ماسلاک استانبول در منطقه لوکس ماسلاک واقع شده است. با دسترسی های عالی و فاصله نزدیک به مرکز توریستی شهر استانبول و دسترسی عالی به اتوبانها و سرویس حمل و نقل شهری.

این پروژه در 2 برج 42 طبقه ساخته شده است و مجموعا از 445 رزیدانس تشکیل شده است که همگی بالکن دار هستند و چشم انداز بی نظیری به طبیعت و شهر استانبول و تنگه بسفر و پل شهدای 15 تموز دارد. ارتفاع سقف واحدهای این پروژه 4 متر است که به دلبازی این خانه خیلی کمک میکند و حس خیلی خوبی از بودن در این واحدها خواهید داشت.

از طبقه یکم تا ششم مرکز خرید و بخش تجاری پروژه و از 6 تا 18 بخش آفیس و اداری و از طبقه 18 تا 42 رزیدانس های مسکونی مجتمع واقع شده اند. این پروژه

فیلمی از پروژه 42 ماسلاک استانبول :  

معماران این پروژه سه معمار مشهور و نامی ترکیه هستند که شهرت و آوازه آنها باعث اعتبار بالا برای پروژه ای است که خریداری می کنید. متریال ساخت پروژه بالاترین کیفیت ساخت را برای پروژه شما در پی خواهد داشت. در ضمن این پروژه گواهی گلد ساختمان سبز را هم داراست و جزو ساختمانهای دوستدار محیط زیست هم محسوب می گردد.

پروژه از واحدهای استودیو 69 متری دارد تا واحدهای سه و نیم خوابه 269 متری و شروع قیمتهای این پروژه از مبلغ 322.000 دلار هست تا مبلغ 1.349.000 دلار آمریکا روی واحدهای 269 متری. البته قیمتهایی که شیوار هوم توانایی دارد برای شما تهیه کند بسیار ارزانتر از این مبالغ اعلامی خواهد بود که در صورت پسند این پروژه کار ما تازه برای شما عزیزان شروع خواهد شد.

ما بابت خدماتمان هیچ پولی از شما دریافت نخواهیم کرد. با توجه به ارتباط بسیار خوب ما با مالکین اصلی پروژه ارزانترین قیمت ممکن برای خرید ملک را تضمین میکنیم. 

فیلم های بیشتر در (اینستاگرام شیوار هوم)

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.