ملک 75 متری در باجیلار کاملا مناسب برای سرمایه گذاری| آپارتمان های استانبول

ملک 75 متری در باجیلار کاملا مناسب برای سرمایه گذاری| آپارتمان های استانبول
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا101,250 - آپارتمان, مسکونی
RH-8968-property 2 اتاق خواب 1 حمام 2022 سال ساخت 75

• اطلاعات اولیه در رابطه با ملک 75 متری در باجیلار استانبول:

این ملک با بروت 75 متر مربع و نت 50 متر از دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی تشکیل شده است. این واحد با فضای داخلی ای بسیار مناسب برای زندگی می تواند گزینه ای برای سرمایه گذاری در استانبول باشد. واحد در طبقه ی اول ساختمانی سه طبقه قرار گرفته است. این ملک تازه ساخت است و تنها یک سال کارکرد دارد و از این بابت امکانات داخلی ای کاملا به روز و مدرن به شما ارائه می دهد. آشپزخانه ی واحد به صورت آمریکایی ساخته شده است و امکانات موجود در آن می تواند نیاز های شما را به طور کامل بر طرف سازد.

بالکن موجود در ملک به شما مناظر زیبایی را نشان می دهد که می تواند برای زندگی ای با رفاه و آرامش مناسب باشد. پنجره ها نیز دوجداره هستند که باعث می شود از آلودگی صوتی در امان باشید. در ساختمان آسانسور نیز وجود دارد که به نوبه ی خود می تواند شرایط را برای شما تسهیل کند.

• استانبول به صورت کلی از لحاظ سرمایه گذاری بر روی املاک در رتبه ی چهارم جهانی قرار دارد. به این معنی که این شهر می تواند گزینه ای بسیار درست برای سرمایه گذاری دلاری باشد. رشد دلاری ای که با خرید املاک در این منطقه وجود دارد می تواند تاثیر بسزایی بر روی زندگی شما بگذارد. این ملک 75 متری در باجیلار برای مثال شصت تا هفتاد درصد رشد دلاری داشته است.


• ویژگی های مکانی ای حائز اهمیت این ملک در باجیلار استانبول:

یکی از نکاتی که در خرید ملک باید به آن توجه بسیار داشت مکانی است که ملک در آن قرار گرفته است. بدون اغراق موقعیت مکانی این واحد می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کیفیت و رفاه زندگی شما داشته باشد. زیرا به مراکزی که برای یک زندگی آسوده به آن نیاز دارید به راحتی دسترسی دارید و حتی نیازی به استفاده از خودرو هم ندارید. برای مثال شما برای اینکه به مراکز حمل و نقلی ای مثل ایستگاه مترو بروید تنها لازم است سه دقیقه پیاده روی داشته باشید. ترمینال اتوبوسرانی تنها با هفت دقیقه پیاده روی در دسترس شما خواهد بود. ایستگاه اتوبوس و دلموش فقط و فقط دو دقیقه پیاده از شما فاصله خواهد داشت.

• مراکز خریدی که به راحتی در دسترس شما هستند:

در اطراف این ملک فروشگاه هایی وجود دارند که نیاز های ساکنین این منطقه را به صورت کاملی برطرف می سازد. از جمله فروشگاه های نزدیک فروشگاه بیم می باشد که فقط دو دقیقه پیاده با شما فاصله خواهد داشت. همچنین شما با ده دقیقه پیاده روی به فروشگاه شوک و A101می رسید. فروشگاه و مرکز خرید 212 نیز در مسافت مناسبی از شما قرار دارند که برای رسیدن به آن ها فقط یک پیاده روی بیست دقیقه ای خواهید داشت.

• مراکز تحصیلی موجود در اطراف این واحد:

مراکز تحصیلی موجود در اطراف این ملک 75 متری بسیار نزدیک هستند، به گونه ای که برای دسترسی به آن ها نیازی به استفاده از خودرو و یا حمل و نقل عمومی نخواهد بود. دبیرستان تنها دوازده دقیقه و دبستان هفت دقیقه از شما فاصله دارد. حتی شما با پارک هم فقط سه دقیقه پیاده فاصله دارید.

اتوبان هایی که در نزدیکی واحد هستند باسین اکسپرس و هالکالی هستند. اتوبان باسین اکسپرس می تواند به عنوان یکی از شاهراه‌های استانبول در نظر گرفته شود. دلیل این موضوع هم اتصال چندین اتوبان اصلی و بزرگ شهر استانبول مانند، tem و E5 است. همچنین کوچه ها و خیابان های این منطقه بدون شیب هستند.


قیمت واحد در باجیلار استانبول:

شما می توانید این ملک 75 متری در مال تپه را با 2.795.000 لیر ترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
شماره واتس اپ شیوار هوم: 905443065128
لینک پیچ اینستاگرام : شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.