پروژه در کایتانه قسمت اروپایی استانبول با امکانات رفاهی فوق العاده!

پروژه در کایتانه قسمت اروپایی استانبول با امکانات رفاهی فوق العاده!
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا432,000 - آپارتمان, مسکونی
RH-8467-property 2 اتاق خواب 2023 سال ساخت 113

پروژه مسکونی در کایتانه

پروژه در کایتانه در قسمت اروپایی استانبول در “کایتهانه (Kağıthane) واقع شده است که به عنوان منطقه اصلی استانبول در نظر گرفته می شود. این موقعیت مکانی خوب قطعا بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود. همچنین شما در این منطقه نمای جنگل بلگراد را می توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

ساختمان های پروژه در زمینی به مساحت 4050 متر مربع در حال ساخت است که شامل 3 بلوک مسکونی با 7 طبقه و درمجموع 76 آپارتمان می باشد.

موقعیت مکانی این پروژه دسترسی به مکان های زیر را به شما ارائه می دهد:

این پروژه به بسیاری از دانشگاه ها مانند: دانشگاه اطلس، دانشگاه فنی استانبول، دانشگاه بیکنت و دانشگاه نیشان تاشی نزدیک است. همچنین شما می توانید از مراکز خریدی مانند: وادی استانبول، اسکای لند، اکسیس، جواهیر، کانیون و زورلوسنتر نزدیک است.

این پروژه تنها 1.5 کیلومتر با ایستگاه مترو «سیران تپه» فاصله دارد. همچنین در نزدیکی بزرگراه بین‌المللی «TEM» روی تپه‌ای با چشم‌اندازی پانوراما از جنگل معروف «بلگراد» قرار گرفته است. شما با خرید آپارتمان های این پروژه در محله‌ای آرام می توانید زندگی کنید.

پروژه در کایتانه استانبول

پروژه در کایتانه استانبول

امکانات حائذ اهمیت در پروژه کایتانه:

امکانات قابل توجهی که در این پروژه می توانید مشاهده کنید شامل خدمات امنیتی 24 ساعته، دوربین های نظارتی می باشد. همچنین شما می توانید از  امکانات تفریحی ای مثل پارکینگ سربازوسرپوشیده، سالن بدنسازی،اتاق نمک، سونا و فضای سبز استفاده کنید و لذت ببرید. از ویژگی های ساختمان ها می توان به وجود آسانسورها،  مولدهای برق پشتیبان و مخازن آب پشتیبان اشاره کرد.

انواع واحد های ارائه شده:

شما در این پروژه می توانید واحد هایی با دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی مشاهده کنید. این واحد ها با بروت 118 متر مربع و نت 113 متر مربع برای فروش قرار داده شدند. همچنین واحد های دیگری با سه اتاق خواب و یک سالن پذیرایی در حال فروش می باشد که بروت این واحد 177 متر مربع و نت آن 150 متر مربع می باشد.

قیمت واحد ها:

واحد دو خوابه به قیمت حداقل 432.000 دلار و حداکثر به قیمت 555.000 دلار آمریکا می باشد. شما می توانید واحد سه خوابه با قیمت حداقل 559.000 دلار و حداکثر 637.000 دلار آمریکا را خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناسان شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید:

02191014574
09192120524
09335144240
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم
موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.