واحد 95 متری با موقعیت مکانی و امکانات رفاهی قابل توجه| آپارتمان های استانبول

واحد 95 متری با موقعیت مکانی و امکانات رفاهی قابل توجه| آپارتمان های استانبول
istanbul
برای فروش شروع از دلارآمریکا146,690 - آپارتمان, مسکونی
RH-9166-property 2 اتاق خواب 1 حمام 2020 سال ساخت 95

• اطلاعات اولیه در رابطه با واحد 95 متری در ایوب سلطان استانبول:

این واحد 95 متری در ایوب سلطان استانبول دارای دو اتاق خواب  و یک سالن پذیرایی می باشد. فضایی که واحد در اختیار شما قرار می دهد می تواند برای یک زندگی خانوادگی مناسب باشد. بروت این واحد 95 متر مربع و نت آن 94 متر مربع است. این واحد تنها سه سال کارکرد دارد، به همین علت فضای داخلی به روز و مدرن است. شما با خرید این ملک در طبقه ی سوم یک ساختمان ده طبقه زندگی خواهید کرد. واحد در حال حاضر غیر مبله و خالی از سکنه می باشد. مناظری که می توانید مشاهده کنید از سمت جنوب و غرب خواهد بود.


• اطلاعات داخلی و خارجی واحد 95 متری در ایوب سلطان استانبول:

از جمله امکانات موجود می توان به آشپزخانه ای که به صورت توکار ساخته شده است اشاره نمود. شما می توانید از فضای بالکن موجود در واحد استفاده کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت های فضای داخلی واحد در های استیل آن می باشد که هم امنیت خوبی دارد و هم در برابر خوردگی مقاوم است. در های واحد به سیستم ویدیو اینترکام(Video Intercom) نیز مجهز هستند. پنجره ها دو جداره هستند، به همین علت رفاه و آسایش شما به علت آلودگی صوتی مختل نمی شود. کابین دوش شیشه ای نیز در هتل وجود دارد. در رابطه با کف واحد باید گفت که از جنس پارکت و سرامیک می باشد. نورگیری بسیار مناسبی در واحد نیز انجام شده است که باعث می شود فضا روشن باشد.

از جمله امکانات خارجی این واحد می توان به آسانسور، تقویت کننده برق ساختمان، مخزن آب و خروج اضطراری اشاره کرد.


• مزایای موقعیت مکانی واحد:

این واحد در نزدیکی خیابان قرار گرفته که باعث می شود شما به امکانات رفاهی بسیاری دسترسی مناسبی داشته باشید. همچنین در نزدیکی اتوبان E5 قرار گرفته است که می تواند باعث دسترسی شما به نقاط مختلف استانبول شود. موقعیت مکانی واحد نیز در نزدیکی فرودگاه می باشد و این مزیت به نوبه ی خود بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید مناظر شهری را در این واحد مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. همچنین در نزدیکی مترو و اتوبان اروپایی TEM خواهید بود.


• قیمت واحد:

شما می توانید این ملک 95 متری در ایوب سلطان را با قیمت 4.095.000 لیرترک خریداری کنید. توجه فرمایید که برای نهایی کردن خرید و اطلاعات دقیق از قیمت ملک می توانید با کارشناس شیوار هوم ارتباط برقرار نمایید: 09192120524
لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام :  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.