آپارتمان دو خوابه نوساز در منطقه ی کارتال با قیمتی مناسب!

آپارتمان دو خوابه نوساز در منطقه ی کارتال با قیمتی مناسب!
istanbul
برای فروش - آپارتمان, مسکونی
RH-7961-property 2 اتاق خواب 0 سال ساخت

آپارتمان در منطقه کارتال با سند آماده برای فروش موجود است!

آپارتمان در کارتال

ابتدا باید بدانیم که این آپارتمان دو خوابه نوساز در منطقه کارتال در منطقه ای قرار گرفته است که ساکت است و از شلوغی و سر و صدا دور می باشد به همین علت برای کسانی که از آلودگی صدا گریزان هستند کاملا مناسب است.

این منطقه چشم انداز فوق العاده ای از دریای مرمره به شما ارائه می دهد و به علت این موقعیت استراتژیک برای سرمایه گذاری توصیه می شود. همچنین این منطقه بندری ضروری است که شما می توانید از طریق آن به راحتی به جزایر پرنس دسترسی داشته باشید.

آپارتمان دو خوابه نوساز کارتال

آپارتمان دو خوابه نوساز کارتال

مناطق نزدیک به این منطقه کدامند؟

همچنین مهم است که بدانید این منطقه به فرودگاه صبیحا نزدیک است  و  در عین حال  در میانه بزرگراه E5 قرار گرفته است که باعث می شود شما به نقاط اساسی و مهم استانبول به راحتی دسترسی داشته باشید.

منطقه مملو از فضاهای سبز وسیع است و همچنین وجود تپه ها و رودخانه ها این مسکن را مناسب یک زندگی با ثبات می کند. حمل و نقل عمومی کارتال بسیار یکپارچه است و از این جهت نیازی به نگرانی نیست. حمل و نقل عمومی شامل مترو ای است که از زیر تنگه بسفر عبور می کند  و همچنین کشتی های دریایی موجود است.

مراکز خرید در نزدیکی آپارتمان

کارتال دارای بازارهای مختلفی است که باعث می شود همه ساله گردشگران زیادی به آن جذب شوند و همچنین نیاز های ساکنین خود را کاملا برطرف می سازد.  اگر بخواهیم به برجسته ترین این بازارها اشاره کنیم می توانیم از Real Shopping Cente, Istanbul Mall, Plateau Mall و همچنین Maltepe Mall نام ببریم.

امکانات مهم منطقه کارتال

مهمترین نکته زیرساخت این منطقه است که دولت ترکیه تلاش بسیار زیادی کردی است که با مدرنیته همراه باشد

آپارتمان دو خوابه در منطقه کارتال به بسیاری از مدارس دولتی و خصوصی و دانشگاه ها نزدیک است. همچنین منطقه کارتال شامل بسیاری از مراکز درمانی، دولتی و بیمارستان های خصوصی است.

امکانات تفریحی کارتال

این منطقه فضای سبز قابل توجه ای دارد برای مثال پارک هایی که منظره ای از جزایر پرنسس را به شما نشان می دهد. و همچنین زمین های بازی و مکان هایی که برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

شما می توانید در این منطقه کافه ها و رستوران هایی را پیدا کنید که سبب محبوبیت این منطقه شده است.  در این منطقه بسیاری از پروژه های جدید املاک و مستغلات در حال ساخت هستند که به روشی مدرن و با استانداردهای بین المللی طراحی شدند.

قیمت واحد مسکونی

این واحد مسکونی دو خوابه با قیمت 3.500.000 لیر ترک به فروش می رسد.

لینک پیچ اینستاگرام شیوار هوم در اینستاگرام:  شیوار هوم

موقعیت ملک

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه املاک

مقایسه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.